دیدارهای خارجی امروز رئیس پارلمان

رئیس مجلس در ادامه دیدار با مقامات کشورهای مختلف امروز چهارشنبه (۱۰ مرداد) با رئیس اقلیم کردستان عراق، رئیس پارلمان بلاروس و نخست وزیر کوبا دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، محمدباقر قالیباف در ادامه دیدار با مقامات کشورهای مختلف که برای حضور در مراسم تحلیف رئیس جمهوری ایران به تهران سفر کرده بودند، امروز چهارشنبه (۱۰ مرداد) با رئیس اقلیم کردستان عراق، رئیس پارلمان بلاروس و نخست وزیر کوبا دیدار و گفتگو کرد.

دیدارهای خارجی امروز رئیس پارلمان

بارزانی با قالیباف دیدار و گفت و گو کرد

 چیروان بارزانی رئیس اقلیم کردستان عراق که برای حضور در مراسم تحلیف ریاست جمهوری اسلامی ایران، روز گذشته وارد تهران شده بود، امروز چهارشنبه(۱۰ مردادماه) با محمدباقرقالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت و گو کرد.

دیدارهای خارجی امروز رئیس پارلمان

دیدار رئیس پارلمان بلاروس با قالیباف

ایگور سرگینکو رئیس پارلمان بلاروس که برای حضور در مراسم تحلیف ریاست جمهوری اسلامی ایران، روز گذشته وارد تهران شده بود، امروز چهارشنبه( ۱۰ مردادماه) با محمدباقرقالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت و گو کرد.

نخست وزیر کوبا با قالیباف دیدار کرد

مانوئل ماررو نخست وزیر کوبا که برای حضور در مراسم تحلیف ریاست جمهوری اسلامی ایران، روز گذشته وارد تهران شده بود، امروز چهارشنبه( ۱۰ مردادماه) با محمدباقرقالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت و گو کرد.

یادآور می شود، مراسم تحلیف مسعود پزشکیان نهمین رئیس جمهور اسلامی ایران، روز گذشته(سه‌شنبه) با حضور مقامات کشوری و لشکری، شخصیت‌ها و هیات‌های بیش از ۸۸ کشور و ۱۰ سازمان بین المللی و در مجموع ۱۱۰ هیات خارجی برگزار شد

کد خبر 1775146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha