برگزاری دوره توان‌افزایی راه‌یافتگان به جشنواره ملی قرآن دانشجویان

دوره آمادگی ویژه راه‌یافتگان به جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور طی روزهای هفتم و هشتم شهریورماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، اداره کل پشتیبانی امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری همزمان با نزدیک شدن به ایام برگزاری مرحله نهایی بخش آوایی سی‌وهشتمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور به برگزار دوره‌های آمادگی اقدام کرده است.

بر همین اساس دوره توان‌افزایی تنغیم، ویژه راه‌یافتگان به بخش آوایی جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان، برگزار می‌شود.

مخاطبان برای ثبت‌نام در این دوره که طی روزهای هفتم و هشتم شهریورماه به میزبانی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می‌شود، می‌توانند به سامانه https://farakhan.dmsrt.ir مراجعه و ثبت‌نام اولیه خود را انجام دهند.

این فراخوان ویژه راه‌یافتگان به جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان در رشته‌های بخش آوایی شامل رشته قرائت تحقیق، قرائت تحقیق، حفظ قرآن کریم، اذان، دعاخوانی و مدیحه‌سرایی است.

یادآور می‌شود، جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور طی بازه زمانی ۱۸ تا ۲۱ شهریورماه به میزبانی وزارت بهداشت در تبریز برگزار می‌شود.

این جشنواره با حضور برگزیدگان جشنواره‌های داخلی دانشگاه‌های وزارت علوم(دانشگاه‌های سراسری)، وزارت بهداشت(دانشگاه‌های علوم پزشکی)، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه فرهنگیان، دانشگاه ملی مهارت(فنی و حرفه‌ای)، دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم و دانشگاه جامع علمی کاربردی برپا می‌شود.

کد خبر 1778912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha