رادیو ایران در ماتم هشتمین خورشید

هنزمان با سالروز شهادت علی بن موسی الرضا(ع) امان هشتم شیعیان رادیو ایران برنامه های مختلفی چون «عطر عاشقی»، «باغ ارغوان»، «ایوان و آیینه»، «از مدینه به مرو» و ... را به مخاطبان تقدیم می کند.  

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، رادیو ایران در آستانه سالروز شهادت علی بن موسی الرضا(ع) امام رئوف ویژه برنامه های مختلفی را تدارک دیده است که به شرح زیر است:

«عطر عاشقی» ویژه برنامه ای است که به تهیه کنندگی سیده زهرا صالحی از ۱۰ تا ۱۴ شهریور از صحن کوثر حرم مطهر امام مهربانی امام رضا(ع) ساعت ۱۸:۱۵ با موضوع سبک و سیره امام رضا(ع) تقدیم می شود.


«باغ ارغوان» با نگاهی مذهبی مداحی‌ها و نوحه های مناسب روزهای پایانی ماه صفر به ویژه شهادت امام رضا(ع) را به تهیه کنندگی ندا حاجی اسماعیلی و با اجرای مریم نشیبا از ۱۱ تا ۱۴ شهریور ساعت ۱۵:۰۰ تقدیم می‌کند.

فصل نوزدهم مسابقه «یک دوصدا» ویژه دهه پایانی ماه صفر(یادمان استاد چایچیان) ساعت ۲۰:۳۰ به تهیه کنندگی ساجد قدوسیان و اجرای حامد نجم الهدی تقدیم مخاطبان می شود.

«ایوان و آیینه» ضمن گرامیداشت شهادت امام رضا(ع) از فضیلت و پاداش زیارت آن حضرت می گوید، این برنامه به تهیه کنندگی عبدالله علایی ساعت ۲۲:۰۰ سه شنبه ۱۳ شهریور، و چهارشنبه ۱۴ شهریور بعد از خبر ساعت ۰۷:۰۰ روانه آنتن می شود.

«راه شب» بامداد چهارشنبه ۱۴ شهریور همزمان با سالروز شهادت امام مهربانی امام رضا(ع) ساعت ۰۰:۳۰ نیز به این مناسبت می پردازد و ارتباط تلفنی با مشهد الرضا برقرار می کند و از حال و هوای ضریح و بارگاه امام هشتم می گوید.

«بوی گل آفتاب» عنوان ویژ برنامه دیگری است با موضوع فضایل و کرامات امام رضا(ع) که چهارشنبه ۱۴ شهریور، ساعت ۰۵:۰۰ تقدیم می شود.
«بهشت هشتم» نیز سفر رادیویی از طریق امواج رادیویی به مشهد الرضاست که ساعت ۷:۳۰ چهارشنبه ۱۴ شهریور همزمان با سالروز شهادت امام رضا(ع) تقدیم مخاطبان می شود.

«سرچشمه» ویژه برنامه دیگری است که در همان تاریخ ساعت ۸:۲۵ روایت هایی از زندگی امام رضا(ع) و کرامت ایشان نقل می کند.

«به نام عشق» با محوریت سبک زندگی امام رضا (ع) در سالروز شهادت ایشان به تهیه کنندگی حسین معصومی ساعت ۹:۰۰ تقدیم می شود.

«روایت رهایی» نیز در سالروز شهادت امام رضا(ع) با محوریت روز شماری مناسبت های روزهای پایانی ماه صفر ساعت ۱۱:۰۰ تقدیم می شود.


«به افق نور» نیز چهارشنبه ۱۴ شهریور نگاهی به سیره امام رضا(ع) دارد و ساعت ۱۱:۴۰ پخش می شود.

«جام جم» ویژه برنامه دیگری است با محوریت ضامن آهو شدن امام رضا و اشعار مرتبط با شخصیت والای این امام بزرگوار که به تهیه کنندگی سیده زهرا صالحی ساعت ۱۲:۴۰ تقدیم می شود.


«از مدینه به مرو» ویژه برنامه شهادت امام رضا(ع) در خصوص سفر تاریخی امام رضا(ع) از مدینه به مرو است که ساعت ۱۵:۳۰ در سالروز شهادت امام رضا(ع) از رادیو ایران موج اف ام ردیف ۹۰ مگاهرتز و موج ای ام ردیف ۵۵۸ کیلوهرتز تقدیم می شود.

پایان پیام/

کد خبر 1779768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha