ارتقای سطح دانش کشاورزان در رابطه با کشت نهال انگور در جشنواره انگور

معاون فرهنگی دانشگاه آفاق ارومیه گفت: دانشگاه آفاق ارومیه برای ارتقای سطح دانش کشاورزان و دانشجویان در رابطه با کشت نهال انگور برنامه های مختلفی ارائه می کند.

عباس مکرم، معاون فرهنگی دانشگاه آفاق ارومیه، در حاشیه  برگزاری جشنواره انگور، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در ارومیه گفت: این دانشگاه با هدف ترویج دانش و آگاهی در زمینه تغذیه و کوددهی باغات انگور، غرفه‌ای تخصصی در این جشنواره برگزار کرده است.

وی بیان کرد: در این غرفه، آخرین یافته‌های علمی در حوزه تغذیه گیاهان و استفاده بهینه از کودها برای افزایش بهره‌وری باغات انگور ارائه شد.

مکرم همچنین به اهمیت به‌کارگیری روش‌های نوین در کوددهی و تغذیه انگور اشاره کرد و افزود: این روش‌ها می‌تواند باعث بهبود کیفیت محصولات و افزایش تولید در باغات شود.

وی افزود: دانشجویان رشته کشاورزی و علاقه‌مندان به باغداری می‌توانند از فرصت‌های آموزشی این غرفه بهره‌برداری کرده و با آخرین فناوری‌ها و تکنیک‌های موثر در مدیریت باغات انگور آشنا شوند.

گفتنی است؛ برگزاری این غرفه در جشنواره انگور، بخشی از برنامه‌های دانشگاه آفاق ارومیه برای ارتقای سطح دانش کشاورزان و دانشجویان در زمینه‌های مختلف کشاورزی و توسعه پایدار باغداری است.

کد خبر 1782491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha