شب های خاطره در کانون فرهنگی هنری فاطمه الزهرا(س)

طالب نیا از برگزاری مراسم شب های خاطره با محوریت «شهدای جنگ تحمیلی» در کانون فاطمه الزهرا(س) به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان قم، محمد طالب نیا مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمه الزهرا(س) با اشاره به برگزاری ویژه برنامه های متنوع این کانون در هفته دفاع مقدس، گفت: کانون فرهنگی هنری فاطمه الزهرا(س) به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس از تاریخ 31 شهریور 1403، هر شب مراسم خاطره گویی در مسجد حضرت فاطمه سلام الله علیها را برگزار کرد.

مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمه الزهرا(س) افزود: در این برنامه هر شب یکی از رزمندگان دفاع  مقدس و یا راویان موسسه سیره شهدا، خاطرات شهدا، زندگینامه و سیره شهدای معظم هشت سال دفاع مقدس را بیان می کنند.

طالب نیا ادامه داد: حاج حسین پاینده از رزمندگان دفاع مقدس، حاج عبدالله رجبی از جانبازان و آزادگان دفاع مقدس و مجید قره داغی از راویان این مراسم ها بودند.

مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمه الزهرا(س) در ادامه معرفی برنامه های این کانون در هفته دفاع مقدس افزود: برگزاری پویش «ستاره شهر من» به منظور معرفی شهدای محل و همچنین بیان خاطرات و وصیت نامه ایشان از دیگر طرح های اجرا شده در این کانون بود.

وی ادامه داد: روایتگری خاطره از شهدا و ارسال فایل صوتی، نوشتن 14 نکته از وصیت نامه شهدا جهت نصب در تابلوی اعلانات مسجد، حضور خانوادگی در گلزار شهدای امام زاده ابراهیم و علی بن جعفر علیهم السلام و مزار شهدای گمنام در هفته دفاع مقدس، فضاسازی مسجد با عکس نوشته شهدا، برگزاری مسابقه نقاشی و خوشنویسی و ساخت کلیپ و پوستر با موضوع شهدای دفاع مقدس از دیگر برنامه های کانون فرهنگی هنری فاطمه الزهرا(س) در هفته  دفاع مقدس بوده است.

کد خبر 1783166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha