گام نخست در دوره سوم طرح «مشهد؛ شهر کتابخوان‌ها»

مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری روح دانایی گفت: پوستر سومین دوره طرح فرهنگی ترویجی «مشهد؛ شهر کتابخوان‌ها» با حضور جمعی از مسئولان در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان مشهد در محل فرمانداری مشهدمقدس رونمایی شد.

علی اکبر روحی گل خطمی، مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری روح دانایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد گفت: پوستر سومین دوره طرح ترویجی «مشهد؛ شهر کتابخوان‌ها» با حضور جمعی از مسئولان در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان مشهد در محل فرمانداری مشهدمقدس رونمایی شد.

وی افزود: جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان مشهد به ریاست مهدی ناصری، معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان مشهد با محوریت سیزدهمین دوره جشنواره ملی کتابخوانی رضوی و حضور اعضای حقیقی و حقوقی در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان برگزار و در خلال این جلسه از پوستر سومین دوره رویداد مشهد شهر کتابخوان‌ها نیز رونمایی شد.

گام نخست در دوره سوم طرح «مشهد؛ شهر کتابخوان‌ها»

مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری روح دانایی گفت: سومین دوره رویداد فرهنگی- ترویجی مشهد شهر کتابخوان ها در ۳ بخش جام باشگاه کتابخوانان مشهد؛ شنبه های کتابخوانی مساجد و پویش های ماهیانه و فصلی در سطح ۱۷۰ محله مشهد برگزار می گردد.

وی عنوان کرد: طرح جام باشگاه های کتابخوانان مشهد با رویکرد تشکیل باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان در سطح محلات مشهد در ۵ محور باشگاه های برتر، مربی برتر، نامه برتر، فیلم و کلیپ برتر و ناشر برتر پی ریزی شده است.

گام نخست در دوره سوم طرح «مشهد؛ شهر کتابخوان‌ها»

روحی تصریح کرد: روند اجرایی این طرح با ثبت نام مربیان تسهیلگر کتابخوانی از محلات مشهد در سامانه و شرکت در ۳۲ ساعت آموزشی تخصصی رایگان آغاز شده و با تشکیل باشگاه کتابخوانی و عضو گیری توسط مربی در سطح محلات و شروع برنامه هفتگی باشگاه از مهرماه تا پایان بهمن ۱۴۰۳ برای دانش آموزان پی گرفته می شود و دانش آموزان عضو باشگاه ها می توانند در این مدت در بخش های مختلف جام شرکت کنند. اختتامیه این طرح در پایان بهمن ماه امسال برگزار خواهد شد.

کد خبر 1783214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha