حمله موشکی ایران به سرزمین‌های اشغالی/ موشک های ایرانی تل آویو را شخم زد

تحولات لحظه به لحظه از حملات موشکی ایران به فلسطین اشغالی در این گزارش خواهد آمد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری شبستان، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امشب (سه شنبه، ۱۰ مهرماه) در پاسخ به شهادت اسماعیل هنیه، سیدحسن نصرالله و شهید نیلفروشان قلب اراضی اشغالی را هدف حملات موشکی قرار داد.

موشک های ایرانی تل آویو را شخم زد

تحولات لحظه به لحظه از حملات موشکی ایران به فلسطین اشغالی در این گزارش خواهد آمد.

۲۰:۳۴- اصابت چند موشک به شمال تل‌آویو منابع اسرائیلی خبر دادند که در پی حملات موشکی ایران، چند موشک به شمال تل‌آویو اصابت کرده است.این منابع همچنین گفتند که دومین دور از شلیک موشکهای ایران به فلسطین اشغالی آغاز شده است.

۲۰:۲۸- بیانیه بایدن قبل از آغاز حمله موشکی ایران رئیس‌جمهور آمریکا در ایکس نوشت: «امروز صبح من و معاون رئیس‌جمهورمان با تیم امنیت ملی برای رایزنی درباره برنامه ایران جهت شلیک موشک‌های بالیستیک علیه اسرائیل تشکیل جلسه دادیم. درباره اینکه ایالات متحده چطور آماده دفاع از اسرائیل در برابر این حملات است و همچنین محافظت از نیروهای آمریکایی گفت‌وگو کردیم.»

۲۰:۲۰- آژیرهای خطر در سراسر جنوب و مرکز فلسطین اشغالی به صدا درآمد رسانه‌های صهیونیستی گزارش داده‌اند آژیرهای خطر در سراسر جنوب و مرکز فلسططن اشغالی به صدا درآمده‌اند

۲۰:۱۶- رسانه‌های اسرائیلی: بیش از ۱۰۰ موشک از ایران شلیک شدمنابع خبری اسرائیل اذعان کردند که جمهوری اسلامی ایران بیش از ۱۰۰ موشک به سمت فلسطین اشغالی شلیک کرده است. در پی این حملات، آژیرهای خطر از شمال تا جنوب فلسطین به صدا درآمده است.

۲۰:۱۲- آژیرهای خطر در مناطق مختلف فلسطین اشغالی به صدا درآمد

منابع خبری گزارش دادند که صدای آژیرهای خطر در چند پایگاه نظامی اسرائیل در «النقب»، «دیمونا» و تل‌آویو به صدا درآمده است.

لحظاتی قبل نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با پرتاب ده‌ها موشک بالستیک، اهداف مهم نظامی امنیتی را در قلب سرزمین‌های اشغالی مورد هدف قرار داد.

این عملیات یک شکست تاریخی برای پدافند چهارلایه ده‌ها میلیارد دلاری اسرائیل رقم زد.پدافند هوایی رژیم صهیونیستی شامل چهارلایه گنبد آهنین، فلاخن داوود، «پیکان ۲» و «پیکان ۳» است که چندین میلیارد دلار روی دست صهیونیست‌ها هزینه گذاشته است.

این عملیات در پی اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن شهیدان هنیه،‌ نصرالله و نیلفروشان انجام گرفت.

تصاویری از اصابت موشک به اهداف 

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه خود اعلام کرده است؛ «اخطار داده می‌شود چنانچه رژیم صهیونیستی به این عملیات که منطبق بر حقوق قانونی کشور و قوانین بین‌المللی است، واکنش نظامی نشان دهد با حملات کوبنده و ویرانگر بعدی مواجه خواهد شد.»

کد خبر 1783910

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha