مهمترین تفاوت نیروهای مسلح کشور با سایر نظامیان دنیا بُعد دینی و الهی آن است

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی گفت: یکی از عوامل انسجام و ایجاد همبستگی و توفیق در بین کارکنان نیرو های مسلح، ارتباط صمیمی و برخورد حکیمانه و مبتنی بر تعلیمات دینی و الهی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان‌غربی، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی، در دیدار با مرزبانان استان به مناسبت هفته انتظامی ۱۴۰۳، با تبریک این هفته کارکنان خدوم فراجا، گفت: یکی از عوامل انسجام و ایجاد همبستگی و توفیق در بین کارکنان نیرو های مسلح، ارتباط صمیمی و برخورد حکیمانه و مبتنی بر تعلیمات دینی و الهی است.

وی در ادامه بیان داشت: تفاوت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با سایر نظامیان دنیا همین ارتباط معنوی و صمیمیت است،

حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی در پایان سخنان خود از تلاش های مجموعه مرزبانی و انتظامی در تأمین امنیت پایدار مرزها و شهرهای استان تقدیر و تشکر کرد.

مهمترین تفاوت نیروهای مسلح کشور با سایر نظامیان دنیا بُعد دینی و الهی آن است

مرزبانان با تمام توان از مرزهای استان حراست می کنند

در ادامه این دیدار نیز سردار محمد احمدی، فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی ضمن ارائه گزارشی اجمالی از عملکرد مرزبانان استان و تسلیت شهادت سید حسن نصرالله رهبر جبهه مقاومت به دست قدرت‌های استکباری، گفت: به لطف خداوند منان و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری «مدظله العالی» انتقام سخت با عنوان وعده صادق ۲ از رژیم صهیونیستی گرفته شد.

کد خبر 1784595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha