پخش ویژه برنامه «نگین ری» همزمان با میلاد حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)

ویژه برنامه «نگین ری» رادیو ایران در ساعت ۲۲ امشب همزمان با میلاد حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) با هدف بررسی فضایل علمی و عملی حضرت در زمینه های علمی از حرم ایشان پخش می شود.

به گزارش  خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، برنامه «نگین ری» با حضور حجت الاسلام عرفانی معاون علمی و فرهنگی تولیت آستان حرم «حضرت عبدالعظیم حسنی» و حجت الاسلام حمید وحیدی به تهیه کنندگی زینب برومند و اجرای یاسر دعاگو  ساعت ۲۲:۰۰ امشب دوشنبه ۱۶ مهر از حرم «حضرت عبدالعظیم حسنی» روانه آنتن رادیو ایران می شود.

«حضرت عبدالعظیم حسنی» در چهارم ربیع الثانی سال ۱۷۳ هجری در شهر مدینه چشم به جهان گشود. ایشان فرزند عبداللّه بن علی، از نوادگان امام حسن مجتبی (علیهم السلام) بود که نسبتش با چهار واسطه به آن حضرت می رسید.

«زینب برومند»، تهیه کننده ویژه برنامه «نگین ری» گفت: «حضرت عبدالعظیم» از دانشمندان شیعه و از راویان حدیث ائمه معصومین (علیهم السلام) و نیز از چهره های بسیار محبوب و مورد اعتماد، نزد اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) به شمار می رفت.

وی افزود: ویژه برنامه «نگین ری» با هدف بررسی فضایل علمی و عملی حضرت عبدالعظیم حسنی زمنیه های علمی آن بزرگوار را در علوم مختلف از جمله حدیث، تفسیر و... بازگو می کند. همچنین روایت‌های اخلاق اجتماعی «حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)» از امامان معصوم، معرفی فعالیت‌های فرهنگی آستان مقدس و فضیلت زیارت «حضرت عبدالعظیم حسنی» از مباحث دیگر این برنامه است.

کد خبر 1784686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha