رونمایی از «علمدار پاراچنار» در حوزه هنری

آئین رونمایی از کتاب «علمدار پاراچنار» که روایتی از زندگی شهید سیدعارف حسین حسینی رهبر مقاومت شیعیان است در پاکستان در حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، آئین رونمایی از کتاب «علمدار پاراچنار» توسط انتشارات بین‌الملل و حوزه هنری انقلاب اسلامی در روز چهارشنبه ۲ آبان در سالن مرحومه طاهره صفارزاده حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

رضا جوان آراسته؛ منتقد ادبی، بشیر بی آزار، فعال رسانه‌ای، محمدرضا باقری به عنوان کارشناس و مجری و محمدجواد مهدی‌زاده نویسنده کتاب در این نشست حضور دارند.


کتاب علمدار پاراچنار روایتی است داستانی از زندگی شهید سیدعارف حسین حسینی رهبر مقاومت شیعیان در پاکستان که توسط محمدجواد مهدی زاده به نگارش درآمده و بهار ۱۴۰۳ توسط انتشارات بین الملل به چاپ و انتشار رسیده است.

در بخشی از کتاب آمده است: «سیدعارف حسینی میگفت " مهم نیست کسی کـه در پـای منبر حسینی می‌نشیند یک اردو زبان باشد، یک پشتوزبان باشد یا یک سندی باشد، بلکه فقط مهم این است که او حاضر در پای این منبر حسینی است". یکی از موضوعات حائز اهمیت برای او، مطالعۀ آثــار علمای بزرگ بـه خصوص شهید مطهری بود. سیدعارف بـه شـاگـردانـش گوشزد می‌کرد که مثل خودش از هر موضوع و نکتۀ مهم، چه در جلسات درسی و کاری یا فعالیت‌های عادی در زندگی روزمره، یادداشت برداری کنند. همیشه تاکید بر این داشت که "علم را با نوشتن به بند بکشید".

آیین رونمایی کتاب «علمدار پاراچنار» چهارشنبه ۲ آبان از ساعت ۱۶ الی ۱۷ در سالن مرحومه صفارزاده حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

رونمایی از «علمدار پاراچنار» در حوزه هنری
کد خبر 1786430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha