خدمت عاشقانه به مردم و صیانت از منابع انسانی دو اولویت مهم دانشگاه علوم پزشکی

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در آئین معارفه خود، خدمت عاشقانه به مردم و توجه به نیروهای انسانی را دو اولویت و سیاست اصلی دانشگاه اعلام و بیان کرد: تمام همکاران من از بهورزانی که در دورافتاده‌ترین نقاط خدمت می‌کنند تا مدیران و مسئولان، سرمایه‌های دانشگاه و موجب توسعه و پیشبرد اهداف حوزه سلامت هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی؛ «سید احمد هاشمی» سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در آئین تکریم رئیس پیشین دانشگاه و معارفه خود که با حضور معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت برگزار شد، افزود: دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی دارای بیش از هفت هزار نیرو است و تک تک آن ها برای ما مهم هستند.

 وی اقدامات حوزه سلامت را تسلسل وار و پیوسته دانست و گفت: حوزه سلامت با اقدامات انجام شده در ادوار گذشته تا کنون موجب رشد و توسعه این حوزه شده است.

 وی با یادآوری اینکه برای خدمت آمده ایم، خاطرنشان کرد: معاونان دانشگاه با دیدگاه شایسته سالاری و فارق از نگاه سیاسی و فراجناحی انتخاب شده اند تا بهترین و شایسته ترین خدمات به مردم استان ارائه شود.

هاشمی عنوان کرد: نظام شبکه موجب ایجاد ساختار نظام مند در حوزه سلامت شده و تغییرات مدیران موجب تغییر آن نمی شود و فقط مدیران می توانند این برنامه نظام مند را توسعه دهند و تکمیل کنند.

«حسن ناهیدی» معاون سیاسی استاندارخراسان شمالی هم در این آیین اظهار داشت: حوزه سلامت امری مهم برای مردم این استان است زیرا در خراسان شمالی دچار کمبودهایی هستیم.

 وی با بیان اینکه سلامت همیشگی و برای همه است، به کمبودهایی که در این حوزه در استان وجود دارد اشاره و بیان کرد: خراسان شمالی در شاخص های توسعه دارای عقب ماندگی هایی است اما در حوزه سلامت کارهای خوبی انجام شده و امیدواریم که این اقدامات ادامه داشته باشد.

معاون فرهنگی و دانشجویی وزیر بهداشت با اهدای لوحی از زحمات دکتر شاهین‌فر رییس پیشین دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی تقدیر به عمل آورد و حکم انتصاب دکتر هاشمی را اهدا و برای ایشان آرزوی موفقیت کرد.

کد خبر 1787080

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha