تقدیر از مواضع رئیس جمهور در حمایت از مقاومت

آیت الله خاتمی از مواضع رئیس جمهور کشورمان در حمایت از مقاومت اسلامی در شانزدهمین اجلاس سران بریکس قدردانی کرد و گفت: آقای عراقچی وزیر امور خارجه پرتلاش کشورمان نیز همانند شهید امیرعبداللهیان برای حمایت از جبهه مقاومت در تلاش است.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری شبستان،  آیت الله سید احمد خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران که در دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: باید در مقابل توطئه‌ها هوشیار باشیم چرا که دنیای کفر با هویت دینی مخالف بوده و همواره به دنبال توطئه برای ناامید کردن مسلمانان است.  

خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به توطئه‌های ناکام دشمنان در طول ۴۵ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی افزود: قرآن کریم در مقابله با توطئه‌های دشمن توصیه‌هایی دارند بنابراین بر اساس توصیه‌های قرآن کریم بیداری مداوم و هوشیاری نظامی در مواجهه با دشمن ضروری است که به حمدالله هوشیاری نظامی در کشور وجود دارد و نیروهای مسلح بازوان بیدار ملت ایران هستند.  

وی با اشاره به عملیات وعده صادقه ۲ خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اعلام کردند که اگر اسرائیل دست از پا خطا کند در عملیات وعده صادق ۳ آنها را در هم می‌کوبند.  

آیت الله خاتمی ر ادامه با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید صفی الدین گفت: در هفته گذشته شاهد شهادت دو قهرمان جبهه مقاومت بودیم؛ شهید سن بار ه ۲۰ سال در زندان‌های رژیم صهیونیستی شکنجه شد و در پایان در میدان مبارزه با رژیم غاصب اسرائیل به شهادت رسید و دیگری شهید سید صفی الدین که از برجسته‌ترین شخصیت‌های حزب الله و یار همیشگی سید حسن نصرالله بود شخصیتی که به معنای واقعی کلمه می‌توانست جای سید حسن نصرالله را پر کند.  

وی در ادامه با اشاره به ادعاهای مطرح شده نسبت به جزایر سه گانه ایران تصریح کرد: جزایر سه گانه ملک ایران بوده، هست و خواهد بود.

آیت الله خاتمی، حمایت از رژیم صهیونیستی رو دلیل همراهی اروپا در ادعای جزایر سه گانه عنوان کرد و گفت: امروز ایران قدرت‌مند، کانون حمایت از جبهه مقاومت است و موضوع جزایر سه گانه با انگیزه حمایت از رژیم صهیونیستی مطرح شده است.  
خطیب جمعه تهران تاکید کرد: ایران اسلامی امروز قدرتمندترین دولت منطقه است و دشمن جرات چپ نگاه کردن به ایران را هم ندارد چه برسد که بخواهد خاک ایران را اشغال کند.  
آیت الله خاتمی در ادامه با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: حضرت آقا فرمودند در صف‌آرایی جبهه مقاومت در مقابل جبهه شرارت پیروزی از آن مقاومت است. مستند رهبر انقلاب برای بیان این موضوع قرآن کریم است که می‌فرماید: «فان حزب الله هم الغاابون».
خطیب نماز جمعه تهران در خصوص دلایل هدف قرار دادن رهبران جبهه مقاومت از سوی صهیونیست‌ها تاکید کرد: صهیونیست‌های جنایتکار می‌خواهند سازمان مقاومت را در هم بشکنند اما غافل هستند که پایه این سازمان بر اساس تقوا بنا نهاده شده و شکستنی نیست.  
آیت الله خاتمی با بیان اینکه جبهه مقاومت فقط درگیر جنگ با رژیم صهیونیستی نیست بلکه درگیری با آمریکا، فرانسه، آلمان و انگلیس و در یک کلام دنیای استکبار مطرح است، تصریح کرد: امروز جبهه مقاومت با دنیای استکبار می‌جنگد و ما به سربازان جبهه مقاومت می‌گوییم که به وعده خدا مطمئن باشند چرا که پیروزی از آن جبهه مقاومت است.  
خطیب جمعه تهران با اشاره به ضرورت مقابله با جنگ روانی دشمن گفت: باید در مقابله با جنگ روانی دشمن مراقب باشیم تا به شایعات دامن نزنند و تا زمانی که از خبر مطمئن نشده‌ایم نباید آن را بازنشر کنیم.  
خطیب جمعه این هفته تهران ر ادامه از تلاش‌های وزیر خارجه در حمایت از جبهه مقاومت تقدیر کرد و گفت: در مواجهه با جبهه مقاومت دو سند بالادستی داریم نخستین که امام راحل فرمود اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود و دوم بیانات رهبر معظم انقلاب امام مسلمین است که فرمودند راه حل مشکلات فلسطین این است که هر فلسطینی یک رای داشته باشد و حاکمان خود را انتخاب کند.  
آیت الله خاتمی ز راه‌اندازی پویش ایران همدل نیز تقدیر کرد و گفت: مردم ایران در پویش ایران همدل افتخار آفریدند و به ویژه بانوان هدایای ارزشمندی در حمایت از مردم مظلوم غزه اهدا کردند که این افتخار در پرونده افتخارات ملت ایران ثبت است.  
آیت الله خاتمی همچنین از مواضع رئیس جمهور کشورمان در حمایت از مقاومت اسلامی در شانزدهمین اجلاس سران بریکس قدردانی کرد و گفت: آقای عراقچی وزیر امور خارجه پرتلاش کشورمان نیز همانند شهید امیرعبداللهیان برای حمایت از جبهه مقاومت در تلاش است و این به معنای وحدت و خط مشترکی است که در تمام ملت ایران دیده می‌شود و خلاصه آن چیزی نیست جز مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل.

کد خبر 1787194

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha