خواص بی بصیرت در فتنه 88 ، پلی برای عبور دشمن بودند

دبیر‌کل جامعه وعاظ کشور در همایش جوان انقلابی گیلان، گفت: خواص بی بصیرت در فتنه 88، خود را به پلی برای عبور دشمن تبدیل کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گیلان، حجت الاسلام و المسلمین جعفر شجونی، در همایش "جوان انقلابی در دهه پیشرفت و عدالت" که عصر روز گذشته (17 بهمن) در سالن هلال احمر رشت برگزار شد، گفت: سخن گفتن با نسل جوان نزدیکی به عهد خداوند و گفتگو با انسان های پاک و بی آلایش است.

 

دبیرکل جامعه وعاظ کشور، باقی مانده آثار انقلاب را یادگاری از دوران رشادت ها و دلاوری های جوانان عنوان کرد و اظهار داشت: نسل جوان باید با چنگ و دندان از دستاوردهای انقلاب اسلامی حراست کنند.

 

وی جوانان را عامل اصلی پیروزی در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دانست و تاکید کرد: جوانان با غیرت و رهبری امام خمینی(ره) با دشمنان انقلاب جنگیدند.

 

شجونی در ادامه به عوامل فتنه های ابتدای انقلاب و بعد از انتخابات سال 88 اشاره و تصریح کرد: خواص بی بصیرت در فتنه 88، خود را به پلی برای عبور دشمن تبدیل کردند.

 

وی با اشاره به اینکه بیش از 17 هزار گلزار شهدا در کشور وجود دارد، خاطرنشان کرد: شهدا زنده هستند و در بارگاه الهی روزی می خورند.

 

دبیر‌کل جامعه وعاظ کشور، به تعدادی از کرامت های شهدای انقلاب اسلامی اشاره و بیان کرد: شهدا برای ماندگاری و پایداری انقلاب به جبهه رفته و شهید شدند.

در ادامه مراسم، روح الله قهرمانی، استاندار گیلان اظهار داشت: دهه فجر سرشار از فرخندگی و شادابی است و این انقلاب از مجاهدت ها و رشادت های جوانان انقلابی به جایگاه رفیع خود در جهان رسیده است.

 

وی فضای حاکم بر کشور را فضایی همراه با رشد و تعالی عنوان و تاکید کرد: باید در هر رده و مقامی در شأن شهدا، ایثارگران و امام راحل(ره) فعالیت هایی انجام شود.

 

قهرمانی با اشاره به اینکه کار در نظام اسلامی همواره مقدس بوده است، اذعان کرد: با وجود شخصیت هایی مانند، مقام معظم رهبری و حجت الاسلام شجونی می توان به راحتی مقصود را دریافت کرد.

 

گفتنی است، در همایش جوان انقلابی در دهه پیشرفت و عدالت از 17 جوان منتخب استانی با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.

 

پایان پیام/ 

کد خبر 17974

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha