ایجاد بیش از 2 هزار فرصت شغلی از ابتدای سال جاری

معاون خودکفایی و اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی از ایجاد بیش از 2 هزار فرصت شغلی از ابتدای سال جاری تا کنون به همت این نهاد انقلابی خبر داد.

رمضانعلی جلالی، معاون خودکفایی و اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی، در گفتگو با خبرنگار شبستان در اراک، با اعلام این خبر گفت: دو هزار و 583 فرصت شغلی از ابتدای سال جاری تا کنون با صرف اعتباری بالغ بر 14 میلیارد و 700 میلیون ریال ایجاد شده است.


وی با بیان اینکه اشتغالزایی در کمیته امداد استان مرکزی افزایش یافته است، ادامه داد: اشتغالزایی در این نهاد از ابتدای امسال تاکنون نسبت به مدت مشابه سال قبل 261 درصد افزایش یافت.

 

معاون خودکفایی و اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی اظهار کرد: ایجاد فرصت های شغلی و توانمندی مددجویان تحت حمایت از مهمترین اولویت های این نهاد است.


جلالی اضافه کرد:‌ توانمندسازی خانواده های تحت حمایت این نهاد نقش بسیار موثری در کاهش وابستگی و خارج شدن آنها از چرخه حمایتی دارد.

 

وی با بیان اینکه 14 هزار و 598 خانوار در حال حاضر تحت پوشش طرح های خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان هستند، خاطر نشان کرد: کاریابی برای یکصد و 78 نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد در استان، از دیگر اقدامات انجام شده از ابتدای امسال تاکنون است.

 

پایان پیام/

کد خبر 179740

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha