برقراری عدل و امنیت در جامعه بزرگ‌ترین نعمت است

رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: برقراری عدالت و امنیت در جامعه اسلامی از بزرگ‌ترین نعمت ها است.

حجت الاسلام حکمت علی مظفری، رئیس کل دادگستری استان مرکزی، در گفتگو با خبرنگار شبستان در اراک، بهترین نوع تبعیت از ولایت فقیه را رفع مشکلات مردم دانست و گفت: بزرگ‌ترین نعمت در جامعه اسلامی برقراری عدل و امنیت همه جانبه است که با اجرای دقیق قوانین محقق می شود.

 

وی با اشاره به ضرورت تبعیت محض از ولایت فقیه، افزود: این مهم باید به صورت عملی در رفتار و کردار فرد ولایی مشهود باشد و به صورت ظاهری و لفظی نمی توان خود را تابع ولایت دانست.
 

رئیس کل دادگستری استان مرکزی خاطرنشان کرد: هم اکنون دشمن با تمام توان و قدرت وارد عرصه شده تا به دسیسه های خود جامه عمل بپوشاند بنابراین تقویت بصیرت دینی در خنثی سازی توطئه های آنان موثر است.

 

حجت الاسلام مظفری با اشاره به تشدید تحریم ها از سوی بیگانگان گفت: وظیفه مسوولان در این برهه حساس پیروی از ولایت است.
 

وی افزود: بهترین نمونه بارز پیروی از ولایت فقیه، رفع مشکلات مردم در بخش های مختلف است که مسوولان باید خالصانه و صادقانه در تحقق این مهم بکوشند.
 

رئیس کل دادگستری استان مرکزی خاطر نشان کرد: دادگستری استان مرکزی به لحاظ برخورداری از نیرو و پرسنل پاک، خدوم، زحمت کش و با اعتماد به نفس، بسیار پویا و فعال است.


حجت الاسلام مظفری، تبعیت از مقام معظم رهبری و تعامل، وحدت و همکاری دلسوزانه مسوولان با یکدیگر را رمز موفقیت و سربلندی ایران اسلامی عنوان کرد.
 

پایان پیام/

کد خبر 193988

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha