جانبازان بسیجی فتنه88 مجاهدان راه خدا هستند

مهندس زریبافان دشمن پنهان را گروهی از دشمنان دانست وگفت:اینان خود راسی سال درلباس دوست پنهان کرده وحتی در مناصب متعدد ومقامات بالای دولتی و حکومتی ما حضور یافته اند تا در فرصت مناسب به این نظام ضربه بزنند.

به گزارش خبرنگار شبستان؛ مهندس مسعود زری بافان معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شنبه شب ضمن حضور در مراسم تقدیر از جانبازان فتنه 88 در مرکز هوافضای سپاه گفت: اقداماتی که دشمن انجام می دهد؛ همچنان که من بارها گفته ام؛ مردم ما را هدف قرار می دهد و کاری با سیاسیون ما ندارد چرا که مطمئن است می تواند آتش آنها را با ابزارهای گوناگون فرو نشانده و به سمت خود بکشاند.
وی بابیان اینکه علی رغم تهدیدها و تحریمهای بسیار ملت ما برای دستیابی به فناوری های هسته ای و هوافضا شبانه روز تلاش کرده و بسیار هم پیشرفت کرده است؛ گفت: چون این تلاش ها و پیشرفت ها باعث الگوگیری دیگر مناطق و کشورها شده است ملت ما را در معرض کینه و حسد دشمنان قرار داده است.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه با بیان اینکه ما تاکنون سه نوع دشمن را در کشورمان تجربه کرده ایم گفت: دشمن آشکار دشمنی است که همچون آمریکا و انگلیس و بعضی از دیگر کشورهای جهان؛ به صورت علنی و در عرصه های بین المللی به رویارویی با ملت ما برمی خیزند.
وی دشمن نیمه آشکار را هم بعضی از انقلابیونی دانست که همچون منافقین و برخی از دیگر گروه ها؛ در اول انقلاب در لباس انقلابی گری تلاش کردند تا به نظام ما ضربه بزنند.
مهندس زری بافان دشمن پنهان به عنوان سومین گروه از دشمنان دانست که خود را سی سال در لباس دوست پنهان کرده و حتی در مناصب متعدد و مقامات بالای دولتی و حکومتی ما حضور یافته اند تا در یک فرصت مناسب به این نظام ضربه بزنند.
وی به ذکر خاطره ای از اوایل انقلاب پرداخته و گفت: امام در اوایل انقلاب به ما می فرمود: ممکن است انگلیس و سازمان های جاسوسی آنها؛ اشخاصی را در اقصی نقاط دنیا مثلاً سی سال در یک موقعیت ولباس خاصی پنهان کرده و نگه دارند تا در وقت مقتضی به آنها خدمت کند.
وی افزود: آن موقع برای ما درک این مطالب سخت بود اما ما پس از سی سال به این حرف امام رسیدیم.
مهندس زریبافان با بیان اینکه در فتنه 88 تشخیص فتنه گران بسیار سخت بود گفت: بسیاری از خواص بی بصیرت دچار اشتباه شده و نتوانستند فضا را بشناسند؛ ولی مردم ما از ابتدای فتنه با مشعل ولایتی که در دست داشتند آن را تشخیص داده و به مقابله با آن برخاستند.
معاون رئیس جمهور با بیان اینکه خواصی هستند که شاید هنوز هم مورد احترام ما باشند اما کار فتنه گران را نه تنها فتنه نمی دانند و حاضر نیستند لفظ فتنه را برای اقدامات آنها به کار ببرند، بلکه تلاش می کنند تا بین آنها و نظام آشتی ایجاد کنند.
وی با بیان اینکه علت بی بصیرتی عده ای از خواص عدم شناخت دشمن است گفت: در دوران اصلاحات برخی از مسئولین رده بالا چنین تحلیل می کردند که مردم ما توهم دشمن دارند و همیشه فکر می کنند که همیشه دشمنی وجود دارد که بر علیه آنها توطئه می کند؛ بر همین اساس تلاش می کردند که با این دشمن خیالی مردم، رابطه برقرار کرده و با آنها دست بدهند و این را هم افتخارات خود می دانستند.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه سخنان خودکه در جمع عده ای از جانبازان فتنه 88 و خانواده های آنان مطرح می کرد، با بیان اینکه راه حل مقابله با فتنه در درجه اول تقوای الهی است گفت: داشتن بصیرت که مقام معظم رهبری مکرراً و با عناوین مختلف مطرح کرده اند در کنار شناخت آرمانهای شهدا و بهره گیری از رهنمودهای ولایت دیگر مسیرهای شناخت و مقابله با فتنه هاست.
وی ضمن تقدیر از جانبازان بسیجی فتنه سال گذشته گفت: اینان مجاهدان راه خدا هستند چرا که بین مجاهدان راه خدا و مردم مومن انقلابی تفاوت وجود دارد چرا که مجاهدان؛ رزمندگانی هستند که با همه وجود و جان و مال خود در راه خدا مجاهدت کرده و مبارزه می کنند.
وی در پایان گفت: وظیفه امروز ما به فرموده مقام معظم رهبری مجاهدپروری و ترویج ایثار و شهادت در بین جامعه و به خصوص در بین جوانان ماست.
شایان ذکر است در این مراسم که به همت بسیج مستضعفین سپاه پاسداران و در پادگان هوافضای سپاه برگزار شده بود علاوه بر خانواده تعدادی از جانبازان بسیجی فتنه 88 ؛ چند تن از فرماندهان ارشد سپاه پاسداران از جمله سردار همدانی، سردار فضلی و نیز مهندس زریبافان حضور داشتند.
پایان پیام/

 

کد خبر 20091

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha