کارگاه آموزشی«خط کوفی »برگزار می شود

کارگاه آموزشی"خط کوفی "با حضور طراحان گرافیک و حروف، دانشجویان و علاقمندان، به همت شرکت فرهنگ فیلم تهران برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان ،مجتمع آموزشی فرهنگ فیلم تهران، کارگاه آموزشی خط کوفی که به مباحث نظری در این حوزه می پردازد را با حضور طراحان گرافیک و حروف، دانشجویان و دیگر علاقمندان، توسط استاد سید محمد وحید موسوی جزایری برگزار می کند.

 

این کارگاه آموزشی که در روزهای 6، 7 و 8 دی ماه سالجاری در نگارخانه ایوان برپا خواهد شد با هدف آشنایی با مضامین تاریخی یکهزار ساله و شناساندن و خوانش خط کوفی اجرا می شود.

 

این گزارش می افزاید: این کارگاه ترکیبی از مطالعات نظری و آموزش خط کوفی اولیه خواهد بود و موضوعات مورد گفتگو، اغلب مبتنی بر تحلیل ارزش های فرمی خطوط کوفی در طی دوره های تاریخی است.

 

موسوی جزایری، دانش آموخته رشته گرافیک است که تسلط خوش نویسانه در زمینه برخی از خطوط کهن و سنتی، امکان نقد و تحلیلی کاربردی را برای وی به وجود آورده است.

 

وی تا کنون بیش از سه هزار لوگوتایپ و چندین فونت را با قابلیت های بصری جدید طراحی کرده است. اکثر آثار وی با ورق طلا تذهیب شده و برگرفته از آیات قرآن مجید و اسما جلاله است. تا کنون، آثار متعدد و متنوعی از سوی وی به چاپ رسیده است.

 

علاقه مندان جهت کسب اطلاع و شرکت در این کارگاه می توانند به سایت www.Farhangfilm.ir و یا با شماره های 88665525 و یا 88665526 تماس حاصل نمایند.
 

پایان پیام/

کد خبر 204193

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha