شماره حساب جمع آوری کمک های نقدی برای زلزله زدگان زهان اعلام شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: خیرین و نیکوکاران می‌توانند از طریق شماره حساب 99999 به نام جمعیت هلال احمر نزد بانک ملت ایران در سراسر کشور کمک‌های خود را به مردم زلزله‌دیده زهان اهدا کنند.

محمد رحیم شهریاری در گفتگو با خبرنگار شبستان در بیرجند اظهار داشت: با توجه به درخواست های مکرر مردم در اقصی نقاط کشور به منظور کمک به زلزله زدگان بخش زهان، دیروز شماره حساب 99999 به نام جمعیت هلال احمر نزد بانک ملت ایران، به منظور دریافت کمک های نقدی مردم نوع دوست اعلام شد.


وی با اشاره به اینکه 430 امدادگر جمعیت هلال احمر استان تا روز گذشته در منطقه زلزله زده زهان حضور داشتند، افزود: با توجه به اینکه وظیفه این امدادگران جستجو و نجات بوده است، با اتمام ماموریت کاری این افراد، از امروز بازگشت امدادگران به شهرستان ها آغاز می شود.


مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی افزود: به فاصله 3 ساعت بعد از وقوع زلزله کار جستجو و نجات انجام شد و 3 ساعت دوم؛ امدادگران به برپایی و نصب چادرها اقدام کرده و بعد از آن کار توزیع وسائل گرمایشی بین زلزله زدگان انجام شد.


وی یادآور شد: صبح روز اول وقوع زلزله نیز با توجه به پیشرفت سریع کار توسط امدادگران، کار توزیع مواد غذایی و در صورت لزوم درمان و حمایت های روانی انجام شد.


شهریاری گفت: در حال حاضر نیروهای امدادگر عملیاتی در حال بازگشت از مناطق زلزله زده هستند.


وی خاطرنشان کرد: هموطنانی که قصد کمک غیرنقدی در اندازه زیاد دارند نیز می توانند با مراجعه به شعب هلال احمر در سراسر استان، کمک های خود را به دست زلزله زدگان برسانند.


پایان پیام/ 

کد خبر 204596

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha