کمک های مردمی سیستان و بلوچستان به منطقه زلزله زده زهان ارسال شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: نخستین محموله کمک های مردمی از کمیته امداد سیستان و بلوچستان به منطقه زلزله زده زهان ارسال شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، سیدجواد رضوی شهرستان زیرکوه و علی الخصوص شهر زلزله زده زهان را جزو مناطق سردسیر استان عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه آسیب دیدگان در حال حاضر در چادر به سر می برند، نیاز به وسایل گرمایشی بیش از پیش احساس می شود.


وی کمک های ارسالی از استان سیستان و بلوچستان را شامل پتو، آب معدنی، چای، روغن، ماکارونی، رب گوجه فرنگی، کنسروجات و... اعلام کرد و افزود: این نهاد نیز همانند دیگر دستگاه های اجرائی استان از ساعات اولیه این حادثه در جهت خدمت رسانی به آسیب دیده گان اقدام کرده است.


وی با تقدیر از مردم خیر و نیکوکار سیستان و بلوچستان در همراهی با آسیب دیده گان زلزله زهان گفت: ارزش این محموله بیش از 200 میلیون ریال است.


پرسنل امداد1 تا10 روزحقوق کاری خود را به زلزله زدگان اهدا کردند

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد خراسان جنوبی، رضوی همچنین گفت: پرسنل نوع دوست این نهاد از ساعات اولیه وقوع زمین لرزه در منطقه زهان حضور یافتند و تاکنون اقدامات خوبی در جهت امداد رسانی به آسیب دیده گان و علی الخصوص مددجویان این نهاد صورت گرفته است.

 

وی خاطرنشان کرد: 278 نفر از کارکنان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان در یک اقدام خیر خواهانه، حقوق یک تا 10 روز کاری خود را به مردم آسیب دیده از زمین لرزه زهان اهدا کردند.

 

پایان پیام/ 

کد خبر 204636

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha