تحقیق و پژوهش کلید پیشرفت در عرصه های مختلف است

مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: تحقیق و پژوهش راه حقیقت و دانایی را روشن می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک٬ سیف الله کریم زاه٬ مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی(5دی) در همایش علمی٬ پژوهش در آموزش و پرورش که در کانون فرهنگی تربیتی امام خمینی(ره) شهر اراک برگزار شد٬ علم٬ تحقیق و پژوهش را کلید پیشرفت در عرصه های مختلف دانست.


کریم زاده با بیان بخشی از رشادت های شهدای دشت کربلا اضافه کرد: تحقیق و پژوهش در این رابطه و تبیین فرهنگ عاشورا در بین دانش آموزان ضروری است.


مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی بر همدلی و حرکت همسوی مسئولان آموزشی و مربیان تاکید کرد و گفت: همگرایی علمی و پژوهشی راهی موثر در راستای برگزاری برنامه هایی است که اثرات روانی٬ اعتقادی و سیاسی دارد.


وی در بخش دیگری از سخنانش به برگزاری همایش فرهنگیان عاشورایی اشاره و خاطرنشان کرد: این همایش در روز اربعین حسینی با حضور گسترده خانواده فرهنگیان استان مرکزی برگزار خواهد شد.


وی ادامه داد: فرهنگیان در راستای تبیین واقعه عاشورا رسالت سنگینی را بر دوش دارند چرا که دانش آموزان باید دانش لازم در این زمینه را به دست آورند.

 

گفتنی است در این همایش که با حضور مسوولان و جمعی از فرهنگیان پژوهشگر برگزار شد٬ از صاحبان پژوهش های برتر و مقالات پژوهشی تقدیر شد.


پایان پیام/

کد خبر 209922

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha