دوره آموزشی احکام شرعی عمومی کارکنان در استان مرکزی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی از برگزاری دوره آموزشی احکام شرعی عمومی ویژه کارکنان جمعیت هلال احمر استان مرکزی خبر داد.

مرتضی سلیمی٬ مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار شبستان در اراک٬ گفت: نظر به اهمیت آشنایی و تقویت آگاهی کارکنان جمعیت نسبت به احکام شرعی که در رساله های علمیه مراجع معظم تقلید جمع آوری شده است برگزاری دوره های آموزشی احکام شرعی برای کلیه کارکنان جمعیت یک امر لازم و ضروری است.


وی افزود: این امر در جمعیت هلال احمر استان مرکزی با همکاری و هماهنگی اداره آموزش و پژوهش و دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان برگزار شد.

 

سلیمی اضافه کرد: آشنایی و ارتقاء سطح آگاهی کارکنان جمعیت نسبت به احکام شرعی مبتلا به از اهداف دوره آموزشی است.


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی در خصوص منابع آموزشی٬ ادامه داد: منبع آموزشی هم کتاب زندگی در پرتو نور احکام ( 5جلد) به همراه لوح فشرده مربوطه تحت نظر استاد محمدحسین فلاح زاده است.

 

وی گفت: برگزاری دوره آموزشی احکام شرعی عمومی به صورت غیر حضوری در جمعیت هلال احمر استان مرکزی در 5 دوره انجام می پذیرد و در پایان هر مرحله آزمون کتبی از آن به عمل می آید.

 

سلیمی خاطرنشان کرد: مرحله اول این دوره در جمعیت استان و شعب 25 آبانماه، مرحله دوم 15 آذرماه، و مرحله سوم 30 آذرماه همزمان در سطح استان برگزار شده است و در پایان دوره و پس از اعلام نتایج آزمون برای قبول شدگان گواهینامه 24 ساعته آموزشی ضمن خدمت از سوی مؤسسه آموزش عالی هلال احمر صادر خواهد شد.


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی ادامه داد: دو مرحله دیگر تاپایان سال انجام خواهد شد.


پایان پیام/

کد خبر 210475

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha