9دی پشت پا زدن به همه توطئه ها علیه نظام جمهوری اسلامی بود

کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان در بیانیه خود تصریح کردند: ملت ایران در 9 دی طومار بی حرمتی ها و فتنه ها را در هم پیچید و تمامی توطئه ها و ترفندهای 30ساله دشمنان انقلاب و نظام را خنثی کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان، اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی کرمان به مناسبت حماسه 9 دی با انتشار بیانیه ای که نسخه ای از آن به دفتر خبرگزاری شبستان نمایندگی استان ارسال شده، آورده است: حماسه بی نظیر ملت هوشیار و با بصیرت در نهم دی ماه 1388 تمام فتنه ها و آشوب های دشمنان کینه توز را خنثی کرد و سدی بزرگ در مقابل بحران آفرینان و آتش افروزان ساخت که مسلما به عنوان برگ زرینی در کارنامه اش خواهد ماند.


نهم دی ماه، روز تجدید بیعت تاریخی مردم متدین و بصیر ایران با ولایت، امام و ارزش های اصیل انقلاب اسلامی بود که به همه فتنه گران و دشمنان نشان داد که پیوند ملت با آرمان های امام، شهدا، انقلاب و ولایت، پیوندی عمیق و ناگسستنی است و عشق و ارادت مردم به رهبر و مقتدایشان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) عمیق و ریشه در اعتقادات دینی دارد.

 

این بیانیه می افزاید: اینچنین بود که امواج این دریای عظیم و طوفانی ملت، طومار بی حرمتی ها و فتنه ها را در هم پیچید و تمامی توطئه ها و ترفندهای سی ساله دشمنان انقلاب و نظام را خنثی کرد و همانند یک رفراندوم سراسری، مهر باطلی بر تمام تبلیغات بیگانگان زد.


در این حماسه عظیم که منبعث از فرهنگ عاشورا و اراده راسخ ملت بصیر ایران است؛ همه معادله های دشمنان اسلام و ایران را برای اخلال در نظام اسلامی و سنگ انداختن بر سر راه آن، نقش بر آب کرد و با همت مردم ولایتمدار ایران، این کشتی عظیم از طوفان هجمه و امواج خطرناک دشمن به سلامت گذر و بر ساحل ولایت و امنیت پهلو گرفت.

 

این بیانیه تصریح می کند: این حرکت برخاسته از هوشمندی ملت به فرموده مقام معظم رهبری مشت محکمی بود بر دهان فتنه گران؛ و این به معنای پشت پا زدن بر همه توطئه ها و دسیسه ها علیه نظام جمهوری اسلامی ایران است.


اینک و در آستانه قیام حماسی نهم دی ماه، قیامی که اوج هوشمندی، بصیرت و درایت ملت فهیم ایران اسلامی بود؛ دیگر بار با آرمان های رهبر کبیر انقلاب(ره)، مقام عظمای ولایت و شهدای این میهن، تجدید پیمان نموده و با همه توان این روز را به عنوان نماد بصیرت افزایی ملت ایران، گرامی داشته و به آن افتخار خواهیم کرد.

 

در پایان این بیانیه آمده است: در ماه های آینده، در امتحان بزرگ دیگری در عرصه انتخابات ریاست جمهوری، با همه اقتدار و عزت حضور یافته و با مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح، دین خویش را به امام راحل(ره)، رهبر معظم انقلاب و شهدای عزیز ادا خواهد نمود و بار دیگر خط بطلانی خواهد بود بر همه نقشه ها و توطئه های دشمنان قسم خورده ایران اسلامی؛ باشد که با حضور مردم انقلابی و متعهد ایران در این صحنه حساس، دست قدرت الهی یاری گر این ملت بصیر باشد.
 

پایان پیام/

کد خبر 211088

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha