آیت الله نوری همدانی: تاثیر انقلاب اسلامی، دنیا را خواهد گرفت

این مرجع تقلید، گفت: تاثیرات انقلاب اسلامی همانطور که امروز کشورهای مصر، تونس، لیبی و یمن را گرفته به زودی سراسر دنیا را خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، این مرجع تقلید امروز(28بهمن) در دیدار با جمعی از طلاب برادر و خواهر آران و بیدگل و تهران با تاکید بر اینکه در اسلام سلطنت نداریم، ابراز داشت: پیش از انقلاب اسلامی کسانی روی کار آمدند که به تجمل گرایی پرداختند و مردم در ظلمت و جهل و فقر فرهنگی و مادی بودند.

 

وی افزود: مردم جرات نفس کشیدن و اظهار وجود نداشتند، جوانان برای درس خواندن به غرب می رفتند اما شستشوی مغزی داده می شدند.

 

استاد درس خارج فقه حوزه علمیه قم، با بیان اینکه روز به روز بر فکر و فرهنگ نسل ها افزوده می شود، خاطرنشان کرد: جوانان تحصیل کرده قبل از انقلاب در غرب فراماسون تربیت می شدند و خودباوری شان را نیز از دست داده بودند.

 

آیت الله نوری همدانی، تاکید کرد: علت عقب ماندگی مسلمان ها پیش از انقلاب، برگشتن از اسلام بود که قدرت های استکبار مردم را از اسلام دور کرده بودند.

 

این مرجع تقلید، با بیان اینکه امروز شرق در برابر اسلام تسلیم شده است، ابراز داشت: دشمن اصلی اسلام غرب است و در برابر اسلام هنوز تسلیم نشده است و خوی سلطه گری در غرب حاکم است.

 

وی ادامه داد: غربی ها سازمان ملل را تاسیس کردند و خودشان حق وتو دارند اما هیچ یک از کشورهای اسلامی حق وتو ندارند.

 

آیت الله نوری همدانی، در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر تاثیرات انقلاب اسلامی در سراسر جهان گفت: موج انقلاب اسلامی ایران امروز در کشورهای تونس، مصر، لیبی، یمن و بحرین غوغا می کند و به زودی دنیا را خواهد گرفت چرا که مستضعفان را بیدار کرده و نقاب از چهره استکبار کنار زده است.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 21277

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha