برگزاری گردهمایی بزرگ فرهنگیان عاشورایی در استان مرکزی

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی از برگزاری گردهمایی بزرگ فرهنگیان عاشورایی همزمان با اربعین حسینی (ع) در این استان خبر داد.

سیف الله کریم زاده٬ مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی٬ در گفتگو با خبرنگار شبستان گفت: مراسم بزرگ فرهنگیان عاشورایی با حضور فرهنگیان همزمان با اربعین حسینی (ع) در استان مرکزی برگزار می شود.


وی با تاکید بر نقش الگویی فرهنگیان در فعالیت های اجتماعی و فرهنگی و مذهبی جامعه، افزود: برگزاری این برنامه حرکتی موثر در ارائه الگوی مناسب عزاداری و سوگواری حضرت اباعبداله الحسین (ع) است.


مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی با اشاره به انسجام و همدلی فرهنگیان استان، ادامه داد: تشکیل هیأت بزرگ فرهنگیان عاشورایی با هدف توجه ویژه به ارزش های انقلاب اسلامی و برگزاری با شکوه ایام الهی و مراسم های مذهبی ضروری است.


کریم زاده، همکاری فرهنگیان و نقش آفرینی آنان در این عرصه را مهم دانست و اظهار کرد: حضور فرهنگیان در این مراسم گامی موثر در راستای تحقق اهداف تشکیل این هیئت است.


وی با اشاره به نقش و جایگاه فرهنگیان در عرصه ی فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و مذهبی در سطح جامعه، اضافه کرد: برگزاری مراسم معنوی و مذهبی فرهنگیان عاشورایی در روز اربعین حسینی(ع) یک رویداد مهم فرهنگی در استان است.


کریم زاده با بیان اینکه این مراسم با استقبال و تائید آیت اله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه شهر اراک مواجه شد٬ افزود: گردهمایی بزرگ فرهنگیان عاشورایی با همکاری ستاد نماز جمعه و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همزمان با اربعین حسینی برگزار می شود.


مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی تصریح کرد: همایش بزرگ فرهنگیان عاشورایی 14 دی ماه از ساعت 9:30 تا 12 در مصلی بیت المقدس اراک برگزار می شود.

 

پایان پیام/

کد خبر 212938

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha