برکات قیام 19دی هنوز در کشور دیده می شود//قدردان نعمت ولایت باشیم

آیت‌الله علوی گرگانی با اشاره به قیام 19دی مردم قم گفت: بعد از گذشت سی و چهار سال از پیروزی انقلاب اسلامی هنوز برکات قیام 19 دی در کشور دیده می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، آیت‌الله سید محمد علی علوی گرگانی امروز(19دی) در دیدار جمعی از فرماندهان نیروی زمینی سپاه پاسداران با اشاره به قیام 19 دی گفت: در آن روز تعداد کمی به شهادت رسیدند اما این حادثه به عنوان نقطه عطفی در تاریخ انقلاب موجب برانگیختگی ملت شد.


وی با بیان این که بعد از گذشت سی و چهار سال از پیروزی انقلاب اسلامی هنوز برکات قیام 19 دی در کشور دیده می شود، بیان داشت: امروز ایران اسلامی تنها کشوری است که روی پای خودش ایستاده است.

 

وی افزود: رژیم پهلوی فکر می‌کرد پس از رحلت آیت‌الله بروجردی حوزه‌های علمیه و ملت سرپناهی ندارند ولی امام خمینی(ره) با توکل بر خدا و پشتیبانی ملت ایران توانست طومار رژیم پهلوی را در هم پیچیده و شاه را سرنگون کند. 

 

آیت الله علوی گرگانی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که مسئولان طوری برنامه ریزی و حرکت کنند که موجب رضایت حضرت صاحب الامر(عج) باشد، تاکید کرد: دشمن همواره در پی بزرگ‌نمایی مشکلات داخلی نظام اسلامی است، ما باید از رفتارهایی که سوژه و خوراک تبلیغاتی در اختیار دشمنان قرار می‌دهد پرهیز کنیم و همواره گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم.

 

وی یادآور شد: قرآن بهترین برنامه برای زندگی است و در سایه قرآن و اطاعت از ولایت فقیه می توان به بهترین شکل از ارزش های نظام اسلامی دفاع کرد و الگویی برای دیگر کشورها بود.
 

آیت‌الله علوی گرگانی تاکید کرد: باید همواره قدردان نعمت‌هایی باشیم که خداوند در اختیار ما قرار داده است و یکی از این برکات نعمت ولایت است.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 214899

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha