راه اندازی سامانه «ندای امداد» در استان مرکزی

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی از راه اندازی سامانه «ندای امداد» در این استان خبر داد.

مرتضی سلیمی٬ مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی٬ در گفتگو با خبرنگار شبستان مرکزی٬ با اعلام این خبر گفت: سامانه 147 در کنار 110 و115 ظرفیت جدیدی جهت دسترسی مردم و مسافرین به خدمات امدادی جمعیت هلال احمر به صورت شبانه روز را فراهم کرده است.


وی سامانه 147 را در راستای ارتباط مردمی و برای آسایش مسافران در زمان حادثه دانست و افزود: مصدومان با تلفن ثابت و یا همراه در هر نقطه ای از سطح شهر می توانند درخواست کمک رسانی را در اولین فرصت انجام دهند.


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی اظهار کرد: این سامانه پل ارتباطی مستقیم مردم سانحه دیده با جمعیت هلال احمر استان مرکزی برای خدمت رسانی امدادگران به مصدومین در استان است.


سلیمی ادامه داد: در هنگام رخداد سانحه این تماس به اتاق مرکز عملیات متصل می شود و مسوولان به نزدیک ترین پایگاه برای ارائه خدمات امدادی سریعا اطلاع رسانی می کنند تا حمل مصدوم و نجات جان افراد در کوتاه ترین زمان حاصل شود.


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی در پایان تصریح کرد: به دلیل تنوع فعالیت های جمعیت هلال احمر و حضور امدادگران در برخی از صحنه های حادثه مانند کوهستان، دریا، وقوع زلزله، آب گرفتگی و سیل، گمشدگی و غیره نیاز مردم به برقراری ارتباط مستقیم با جمعیت هلال احمر ضروری است.


پایان پیام/

کد خبر 216592

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha