افتتاح سامانه یکپارچه پیام کوتاه ستاد های احیاء امر به معروف کشور

مدیر روابط عمومی ستاد مرکزی احیاء امر به معروف و نهی از منکر از افتتاح سامانه یکپارچه پیام کوتاه ستاد های امر به معروف کشور با 31 شماره مستقل استانی خبر داد.

 سید علی اصغر حسینی مدیر روابط عمومی ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر به خبرنگار شبستان گفت: همزمان با همایش سراسری مدیران ستادهای امر به معروف کشور، سامانه یکپارچه پیام کوتاه این ستاد با 31  شماره مستقل پیامکی برای 31 استان کشور بر اساس کد هر استان فعالیت خود را آغاز کرد.

 وی افزود: این سامانه دارای قابلیت های متنوعی از قبیل ایجاد سامانه هوشمند پاسخگو ، امکان ارسال پیامک به تفکیک شهر، شهرستانها و مشاغل هر استان  می باشد و ارسال و دریافت پیامک، نظر سنجی و امکان برگزاری  مسابقه نیز بخشی از توانمندیهای این سامانه است. 
 مدیر روابط عمومی ستاد احیاء امر به معروف ونهی از منکر در رابطه با ابزار های متنوع این سامانه گفت: امکان ارسال ایمیل از طریق پیامک، منشی پیامکی، پیامک فلش و امکان ارسال نامحدود پیامک از طریق تلفن همراه اپراتور ، ارسال wap از ابزارهای متنوع این سامانه است.

 حسینی افزود: ارائه این سامانه گسترده پیامکی، بخشی از برنامه های ستاد برای استفاده از ابزارهای دیجیتالی در جهت گسترش فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر با محوریت گسترش فرهنگ تذکر لسانی است.
شایان ذکر است همایش سراسری مدیران روابط عمومی ستادهای احیاء امر به معروف و نهی از منکر کشور 27 تا 29 بهمن در مشهد مقدس برگزار شد. 
 پایان پیام/

 

کد خبر 22217

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha