برگزاری دوره مربیگری کشوری تصادفات جاده ای در استان مرکزی

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی از برگزاری دوره مربیگری کشوری تصادفات جاده ای به میزبانی استان مرکزی خبر داد.

مرتضی سلیمی٬ مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی٬ در گفتگو با خبرنگار شبستان در اراک٬ با اعلام این خبر گفت: جمعیت هلال احمر استان مرکزی از 12 اسفند تا 18 این ماه به مدت یک هفته میزبان دوره کشوری مربیگری تصادفات جاده ای است.


وی با تاکید بر برگزاری هر چه بیشتر این دوره ها، افزود: با برگزاری این دوره‌های آموزشی شاهد ارتقای سطح آمادگی امدادگران خواهیم بود.


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی ادامه داد: در این دوره 140 نفر از امدادگران آموزش های لازم جهت مربیگری تصادفات جاده ای را فراخواهند گرفت٬ تا با آموزش های لازم و به موقع به امدادگران نقش موثری در کاهش حوادث داشته باشیم.


سلیمی اظهار کرد: در این دوره تخصصی افراد علاوه بر طی مراحل تئوری با مراحل عملی طریقه استفاده از دستگاه های برش قطعات فلزی و نحوه حمل مصدومین و حادثه دیدگان حوادث جاده ای آشنا خواهند شد.


وی با اشاره به نزدیک شدن سفرهای نوروزی و تردد میلیون ها مسافر از جاده های کشور٬ خاطرنشان کرد: برگزاری این دوره می تواند زمینه آشنایی بیشتر این مربیان را با انجام فعالیت های مرتبط با آنان را به همراه داشته باشد.


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی در پایان تصریح کرد: این جمعیت با آمادگی کامل پذیرای برگزاری دوره های آموزشی کشوری و بین المللی است.


پایان پیام/

کد خبر 229174

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha