نشست آموزشی دانشجویان و طلاب علوم دینی در اراک

دومین نشست آموزشی ، علمی و فرهنگی دانشجویان و طلاب علوم دینی (7 اسفند) در سالن اجتماعات جمعیت هلال احمر استان مرکزی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان ازاراک، محسن ولیئی ، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی در این مراسم ضمن تقدیر از حضور دانشجویان و طلاب علوم دینی در این مراسم به ارایه گزارشی از فعالیت های این نهاد در بخش حمایت از دانشجویان پرداخت و گفت: در حال حاضر یک هزار و 685 دانشجو تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی هستند که از خدمات فرهنگی، آموزشی و حمایتی این نهاد در طول سال بهره مند می شوند.

 

وی افزود: از این تعداد دانشجو 42 درصد را برادان و 58 درصد را خواهران تشکیل می دهند که 72 درصد این تعداد بومی استان و 28 درصد غیر بومی هستند.


مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی ادامه داد: کمیته امداد امام خمینی(ره) همواره در راستای حمایت و برگزاری دوره های مختلف برای افراد تحت پوشش تلاش می کند و همواره موفق این عرصه است.

 

ولیئی با اشاره فعالیت های حوزه دانشجویی اضافه کرد: در این حوزه 6 کانون دانشجویی فعال است که 550 نفر عضو فعال در رشته های مختلف از جمله قرآن، نویسندگی، علمی و آموزشی فعالیت دارد.

 

وی با اشاره به اینکه این همایش علمی با موضوع بررسی پژوهشگرانه و محققانه مسایل اساسی سبک زنگی اسلامی برگزار شده است، افزود: 182 مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شده که پس از داوری 10 مقاله برتر انتخاب و 3 مقاله در این همایش علمی قرائت می شوند.

 

گفتنی است در این مراسم که با حضور آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک، جمعی از مسئولان و دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) شهر اراک برگزار شد، از صاحبان مقالات برتر و جمعی از مسئولان که حمایتگر دانشجویان بودند با اهدا لوح و هدایایی تقدیر شد.


پایان پیام/

کد خبر 232111

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha