ایجاد بیش از یک هزار فرصت شغلی در استان مرکزی

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی ایجاد بیش از یک هزار فرصت شغلی طی سال گذشته در این استان خبر داد.

رضا ربیعی٬ مدیرکل بهزیستی استان مرکزی٬ در گفتگو با خبرنگار شبستان در اراک٬ با اعلام این خبر گفت: یک هزار و 250 فرصت شغلی طی سال گذشته به همت این اداره کل در استان مرکزی ایجاد شد.


وی با بیان اینکه تعهد استانی بهزیستی در بحث ایجاد اشتغال طی سال گذشته 601 فرصت شغلی بود٬ افزود: خوشبختانه این نهاد موفق به ایجاد یک هزار و 250 فرصت شغلی برای مددجویان تحت پوشش این نهاد شد.


مدیرکل بهزیستی استان مرکزی همچنین از کسب رتبه برتر بهزیستی استان مرکزی در بحث ایجاد اشتغال خبر داد و اظهار کرد: در بخش مشارکت‌های مردمی با توجه به رشد بسیار خوبی که در کمک‌های مردمی داشتیم، این نهاد موفق به کسب رتبه برتر در کشور شد.


ربیعی با اشاره به اهمیت نقش رسانه در شناسایی و انعکاس مشکلات و درخواست‌های مردم٬ ابراز امیدواری کرد: رسانه‌ها با نقش غیر قابل انکار خود در این زمینه٬ به خوبی وظایف خود را انجام دهند.


وی با بیان اینکه بهزیستی در زمینه آسیب شناسی اجتماعی و مشاوره‌ای می‌تواند نقش موثری در کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی داشته باشد، تصریح کرد: رسالت سازمان بهزیستی، بهتر زیستن است که رسانه‌ها می‌توانند در این زمینه یاریگر این سازمان باشند.


پایان پیام/

کد خبر 244769

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha