برپایی جشن میلادامام علی(ع)در1500مسجد/لزوم تبیین اندیشه های امیرمومنان

دبیر اجرایی بنیاد بین المللی غدیر خراسان جنوبی بر لزوم تبیین اندیشه های امیرمومنان(ع) از سوی روحانیان و سخنرانان مطرح تاکید کرد و گفت: جشن میلاد امام علی(ع) در 1500 مسجد سطح استان برگزار می شود.

محمدباقر کمیلی در گفتگو با خبرنگار شبستان در بیرجند اظهار داشت: جشن میلاد امام علی(ع) در مرکز استان در مسجد امام علی(ع) بیرجند همزمان با شب میلاد حضرت با حضور پرشور مردم بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می شود.


وی از حضور یکی از سخنرانان برجسته کشور در این مراسم خبر داد و گفت: همچنین در 15 مسجد دیگر مرکز استان نیز جشن میلاد حضرت علی(ع) با حضور معتکفان و روزه داران مومن و خداجوی برگزار خواهد شد.


دبیر اجرایی بنیاد بین المللی غدیر خراسان جنوبی از سخنرانان و روحانیان برجسته استان خواست در جشن شب میلاد امام علی(ع) به تبیین اندیشه های امام علی(ع) و اهمیت مطالعه نهج البلاغه در راستای آشنایی با تفکرات امام اول شیعیان و شناخت شخصیت حضرت از زبان خود ایشان بپردازند.


وی خاطرنشان کرد: برنامه های فرهنگی مختلفی همزمان با شب میلاد اولین امام شیعیان از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات، دانشگاه ها و ... در سطح استان برگزار خواهد شد.


پایان پیام/

کد خبر 253389

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha