همایش مسئولان ستادهای نماز جمعه یزد برگزار می شود

مدیر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان یزد گفت: همایش مسئولان ستادهای نمازجمعه این استان، تیرماه در شهرستان تفت برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان یزد، حجت الاسلام شریفی، مدیر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان یزد در نشست ستاد نماز جمعه تفت، اظهارداشت:  همایش مسئولان ستادهای نماز جمعه که در تیر برگزار می شود اولین نشست سال جاری ستادهای نمازجمعه است و به صورت فصلی در مناطق مختلف استان ادامه دارد.

وی محورهای اصلی این همایش را آموزش پرتال ستادهای نمازجمعه کشور، توجیه چارت اجرایی اعضا و تهیه کتاب سال فعالیت ها توصیف کرد.
 
وی اظهار امیدواری کرد: شورای سیاست گذاری ائمه جمعه در سال جدید و با مشارکت مسئولان ستادهای نماز جمعه بتواند در رشد و تعالی جایگاه نمازجمعه گام بردارد.

مدیر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه همچنین ستاد نمازجمعه تفت را از ستادهای فعال و نمونه دانست و از همراهی و پشتیبانی امام جمعه قدردانی و از اعضا خواست بیش از پیش در راه خدمت رسانی به نهاد نمازجمعه سهیم باشند.

حجت الاسلام شریفی، اولویت اصلی امسال ستادها را ساختار تشکیلاتی و خدمات الکترونیکی و یکسان سازی برنامه دانست و بر لزوم انجام آنها تاکید کرد.

حجت الاسلام مدیح، امام جمعه تفت نیز در این نشست اقدامات ستاد نمازجمعه را مثبت و بسیار تاثیر گذار توصیف کرد و از تلاش های اعضا و مسئول ستاد در برپایی هرچه باشکوه تر این فریضه الهی تشکر کرد.

وی راه اندازی آدینه مهد و آدینه سلامت در مصلی نمازجمعه را کار بسیار ارزشمند دانست و افزود: خدمت به مردم از جایگاه والایی برخوردار است که راه اندازی این مراکز نقش مهمی در حضور مردم خواهد داشت.

پایان پیام/
 

کد خبر 255183

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha