اندیشه های امام در جامعه بکار گیری شود

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: بکار گیری اندیشه های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در جامعه ضروری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک٬ آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی٬ نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک، امروز (8 خرداد) در همایش اندیشه های روح الله در سالن زیتون شهرستان اراک برگزار شد٬ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آن بزرگ مرد تاریخ، گفت: حضرت امام خمینی(ره) داری اندیشه و افکار نورانی و والایی بود که توانست با یاری ملتی مبارز انقلاب عظیم را بر پا کند.


وی بر برگزاری برنامه هایی در شان ایشان در سالروز رحلت تاکید کرد و افزود: ملت ایران همواره پاسدار ارزش های ملی و دینی خود بوده و برای حفظ آرمان هایش تلاش می کند.


امام جمعه اراک به قیام 15 خرداد اشاره کرد و گفت: قیام 15 خرداد برای همیشه در تاریخ ماندگار خواهد بود و حوادث این روز باید بیش از پیش به جامعه به ویژه نسل جوان ارائه شود.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به نزدیک شدن به انتخابات، خاطر نشان کرد: رییس جمهور آینده باید پشتیبان ولایت و مردم و مدیر ی لایق باشد.


وی با بیان اینکه این کشور متعلق به همه است٬ اظهار کرد: ملت مسلمان و همیشه در صحنه ایران اسلامی باید برای توسعه هر چه بیشتر این مرز و بوم تلاش کنند.


در ادامه این همایش ابواقاسم نصراللهی٬ معاون سیاسی و امنیتی استانداری مرکزی نیز در سخنانی با اشاره به اینکه ملت ایران اینبار نیز چون گذشته با حضور آگاهانه خود توطئه های دشمنان را خنثی می کنند٬ گفت: مشارکت مردم در 24 خرداد به مراتب بیشتر از زمان های گذشته خواهد بود.

 

وی با اشاره به اینکه دشمنان تمام تلاش خود را برای کم رنگ نشان دادن انتخابات بکار گرفته اند، خاطر نشان کرد: همه چشم های در دنیا به انتخابات پیش روی ایران اسلامی دوخته شده است و ملت ایران به دنیا نشان خوهد داد که به ارزش های خود پایبند است.

 

 معاون سیاسی و امنیتی استانداری مرکزی انقلاب اسلامی ایران را برگرفته از قیام عاشورا دانست و اظهار کرد: اقتدار و عزت این کشور به دلیل حرکت در مسیر امام حسین و تاسی از قیام عاشورا است.


پایان پیام/
 

کد خبر 258625

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha