سی امین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم گشایش یافت

خبرگزاری شبستان: سی امین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم با حضور نخبگان قرآنی جهان اسلام 10 خردادماه با حضور نخبگان قرآنی جهان اسلام در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی گشایش یافت.

 

به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، ، مراسم افتتاحیه سی امین مسابقات بین المللی قرآن با حضور حجت الاسلام محمد محمدی گلپایگانی رییس دفتر مقام معظم رهبری، حجت الاسلام علی محمدی رییس ستاد عالی مسابقات بین المللی قرآن ، سردار رحیم صفوی ، دکتر سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و حسن گروسی رییس شبکه معارف قرآن و سیما از ساعت 30: 17 در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی آغاز شد.
در ابتدای این مراسم قاسم محمدی نفر اول بیست و نهمین دوره مسابقات بین المللی قرآن با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید مراسم افتتاحیه سی امین دوره این رقابت ها را آغاز کرد.

از 100 کشور جهان برای حضور در این دوره از مسابقات دعوت به عمل آمده بود که با توجه به شرکت نمایندگان بیش از 70 کشور جهان با رشد 10 درصدی نسبت به سال قبل رو به رو هستیم.
همزمان با برگزاری این دوره از مسابقات ، چهارمین همایش تجلیل از بانوان فعال قرآنی و هفتمین همایش بین المللی پژوهش های قرآنی در سالن اجلاس سران برگزار می شود.

سی امین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم در آستانه مبعث رسول گرامی اسلام (ص) و همزمان با سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی و با حضور قاریان و حافظان بیش از 70 کشور جهان به همت سازمان اوقاف و امور خیریه 10 تا 17 خرداد ماه در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار می شود.

 

 

اخبار تکمیلی متعاقبا ارسال می شود... 

کد خبر 258977

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha