حضور در عرصه انتخابات اثبات کننده حقانیت و صلابت ملت ایران

مدیر کل بهزیستی استان مرکزی گفت: حضور گسترده در عرصه انتخابات اثبات کننده حقانیت و صلابت ملت فهیم ایران اسلامی است.

رضا ربیعی٬ مدیر کل بهزیستی استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار شبستان در اراک با اشاره به اینکه حضور در این عرصه سیاسی وظیفه همه افراد است٬ گفت: ملت فهیم و ولایتمدار ایران اسلامی با این حضور بار دیگر حقانیت‌، صلابت و ایستادگی خود را در برابر استکبار جهانی را نشان می دهند.

 

وی به بیان اهمیت حضور آگاهانه و دشمن شکن ملت در این عرصه سیاسی افزود: این حضور پایبندی به آرمان‌های امام راحل‌، شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و تجدید عهد با مقام عظمای ولایت را به ظهور می‌رسانیم.

 

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی حضوردرانتخابات‌‌ را پشتوانه‌ای برای نظام دانست و گفت: خانواده بزرگ بهزیستی در انتخابات‌، حضور گسترده وحداکثری خواهد داشت.


ربیعی ظهار داشت: حضور گسترده و حداکثری مردم فهیم و هوشیار ایران اسلامی در صحنه‌های مهم وحساس مانند انتخابات همواره پشتوانه محکمی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و تضمینی برای امنیت و نمایشی از قدرت و صلابت ملی ایرانیان است.


این مقام مسوول در ادامه خاطر نشان کرد: خانواده بزرگ بهزیستی در استان مرکزی نیز که همواره در همه عرصه‌های مختلف انقلاب و لحظه‌های سرنوشت‌ساز با حضور در میدان نقش‌آفرینی کرده‌اند در این جریان نیز با درک شرایط کنونی و ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات‌، برای ایفای نقش اثر‌گذار خود پا به میدان می‌گذارند.


وی اظهار کرد: خانواده بزرگ بهزیستی نیز بیش از پیش در پرشور کردن حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای تلاش می کنند، چرا که به گفته رهبری معظم انقلاب این یک وظیفه شرعی و قانونی محسوب می‌شود.


پایان پیام/

کد خبر 259618

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha