چشم جهانیان به حضور مردم در انتخابات آتی ایران دوخته شده است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: چشم جهانیان به حضور مردم در انتخابات24 خرداد ایران دوخته شده است.

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در گفتگو با خبرنگار شبستان در اراک با اشاره به فرا رسیدن 24 خردادبه خلق حماسه ای دیگر از سوی ملت ایران تاکید کرد و گفت: مردم باید علاوه بر حضور گسترده و دشمن شکن خود در پای صندوق های رای نسبت به انتخاب افراد شایسته تدبیر کنند.
 

وی با اشاره به اینکه باید صالح ترین و لایق ترین افراد برای ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی انتخاب شوند، ادامه داد خیر و مصلحت اسلام و انقلاب اسلامی در انتخاب افراد شایسته و دلسوز است.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک با بیان اینکه رییس جمهوری آینده باید از همه تجربه ها و ظرفیت ها استفاده کند، ادامه داد: این امر راهی برای پیشرفت همه جانبه کشور است.
 

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص لزوم تهذیب اخلاقی و درگیر نشدن حواشی، اظهار کرد: نامزدها شعارهایی خارج از محدوده اختیارات رییس جمهور برای جلب آرا مردم بیان نکنند.

 

امام جمعه اراک ادامه داد: باید برای حضور آگاهانه ملت تدبر شود و این حماسه سیاسی با قدرت هر چه بیشتر و حضور میلیونی ملت برگزار شود.

 

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با کارگران فعال بخش تولید در خصوص ویژگی های رییس جمهور، اضافه کرد: رییس جمهور در عرصه بین الملل باید نترس و شجاع باشد و در عرصه داخلی نیز دارای برنامه، تدبیر و معتقد به اقتصاد مقاومتی باشد.

 

آیت الله دری، انتخابات را یک رخداد بسیار مهم دانست و خاطر نشان کرد: حضور در این حماسه عظیم وظیفه ای همگانی است و ملت ایران باید بر اساس معیارها و ملاک های رهبری در این عرصه مهم اقدام کنند.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک با بیان اینکه انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز از اهمیت زیادی برخوردار است، گفت: با انتخاب افراد اصلح و شایسته سرنوشت 4 سال آینده شهر به دست افراد منتخب واگذار می شود.
 

پایان پیام/

کد خبر 262203

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha