تغییر دولت ها فرصتی است که بهائیت برایش روزشماری می کند

خبرگزاری شبستان: یک استاد دانشگاه با اشاره به سوء استفاده فرقه های انحرافی از فرصت های مختلف گفت: معمولا فرقی همچون بهائیت بر تحول عمیق سیاسی در کشور و فاصله ایجاد شده میان فضای سابق و جدید تمرکز دارند.

محمدمهدی شیرمحمدی، محقق و استاد دانشگاه در گفتگو با خبرنگار اندیشه خبرگزاری شبستان گفت: باتوجه به انتخابات اخیر ریاست جمهوری، معمولا فرصت طلبان، قانون شکنان و گروه های انحرافی از این فرصت برای سو استفاده طمع می کنند، به این معنا که از دوره گذار یک دولت به دولت دیگری می خواهند فرصتی برای نفوذ خود پیدا کنند. باید نسبت به تحرکات گروه های انحرافی مخصوصا فتنه صهیونیستی بهائیت هوشیار باشیم وی افزود: با توجه به فضای جدیدی که در کشور شکل می گیرد نیازمند هوشیاری دوباره هستیم ، معمولا با هر تحول عمیق سیاسی در کشور و فاصله ایجاد شده میان فضای سابق و جدید ممکن است یکسری غفلت ها در برخی عرصه ها بوجود بیاید .
شیرمحمدی اظهار کرد: بطور مثال ممکن است در دوره جابجایی وزیر اقتصاد یا رئیس بانک مرکزی یک تلاطم هایی در حوزه اقتصادی اتفاق بیفتد یا مثلا در مدیریت شهری وقتی شهرداری عوض می شود تا استقرار شهردار جدید مقداری تعلل در انجام سازوکارهای طبیعی آن شهرداری بوجود بیاید.
وی ادامه داد: بهائیت منسجم ترین و قدیمی ترین فرقه انحرافی منتسب به صهیونیست ها در ایران است . در شرایطی این حزب صهیونیستی سعی کرد سازماندهی تشکیلاتی اش را در حوزه های مختلف فرهنگی و اقتصادی احیا کند.
این محقق و استاد دانشگاه ابراز کرد: بطور مشخص اواخر دولت آقای خاتمی این جریان حتی آماده مکاتبه مستقیم با رئیس جمهور شد و شبنامه ای را خطاب به وی زد و بازتاب وسیعی در رسانه های بین المللی یافت و به مدد رسانه های صهیونیستی این جریان خود را به عنوان جریانی مذهبی در جهان معرفی کرد در اواخر دولت نهم و اوایل دولت دهم باز هم این جریان تکاپوی خود را حتی در حوزه سیاست افزایش داد .
وی در ادامه عنوان کرد: از حیطه فعالیت های اجتماعی و فرهنگی مانند برگزاری کلاس های ورزشی و موسیقی یا تاسیس مهدکودک های زیرزمینی و دانشگاه مخفی جلو آمد و وارد تکاپوی سیاسی شد، بطوری که در بیشتر لشکرکشی های خیابانی محور تخریب معترضان فرقه بهائیت بود.
شیرمحمدی عنوان کرد: حتی در عاشورای 88 ده ها نفر از اینها در اردوکشی خیابانی حضور داشتند و تعرض به شعائر عاشورایی را عملیاتی کردند و بیش از 80 نفر این عوامل بازداشت شدند و اعتراف کردند که از طرف شبکه بین المللی بهائیت مدیریت می شدند.
این محقق و استاد دانشگاه درباره راه های نفوذ این جریان خاطرنشان کرد: آنها در متن جامعه با فعالیت های فرهنگی و اقتصادی نفوذ می کنند؛ اینها با این پشتوانه اقتصادی سعی می کردند نفوذ اجتماعی داشته و در بزنگاه هایی همچون فتنه سال 88 وارد سیاست شوند.

پایان پیام/

 

کد خبر 271061

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha