پاسخ به نیازهای روحی کودکان با شمیم بهشت

خبرگزاری شبستان: طرح شمیم بهشت با محور تربیت مربی مهدهای قرآنی و پاسخگویی به نیاز جسمی و ذهنی و روان حرکتی کودکان اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، همزمان با دوازدهمین روز از برگزاری نمایشگاه بین المللی قرآن کارگاه "تربیت مربی مهد قرآنی" و طرح شمیم بهشت با هدف انس کودکان با قرآن در آن تبیین شد.

بنابر این گزارش، اعظم فعال، کارشناس این کارگاه آموزشی با اشاره به اجرای طرح شمیم بهشت ویژه تربیت مربیان مهد قرآنی گفت: این طرح در قالب چهار جلد کتاب که بخش اول آموزه های بهشتی است شامل 28 آموزه از قرآن کریم، جلد دو شامل گلچین سوره های بهشتی (28 سوره قرآن)، جلد سوم شامل شمیم بهشت به همراه 28 داستان از 14 معصوم و جلد پایانی باعنوان مفاهیم پیش دبستانی شامل کاردستی، شعر به همراه خمیر بازی، ویژه کودکان برگزار می شود.

وی تصریح کرد: آموزش نماز و وضو از دیگر اهداف طرح شمیم بهشت بوده که نیاز جسمی و ذهنی و روان حرکتی کودکان را پاسخگو است. این طرح با هدف انس کودکان با قرآن بدون تاکید خاص بر حفظ، روخوانی و روانخوانی قرآن برگزار می شود.
شایان ذکر است، جلسه چهارم تربیت مربی مهد قرآنی با موضوع مهارت داستانگویی در مدت کوتاه به زبان کودکان چهارشنبه، 26 تیرماه با کارشناسی اعظم فعال از ساعت 17 تا 18 و 30 دقیقه در شبستان مصلی تهران برگزار شد.

پایان پیام/

کد خبر 274060

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha