برگزاری محافل انس با قرآن کریم با حضور قاری مصری در استان مرکزی

مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی از برگزاری محافل انس با قرآن کریم با حضور قاری مصری در استان مرکزی خبر داد.

حجت الاسلام عبدالله حسینخانی، مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار شبستان در اراک از برگزاری محافل انس با قرآن کریم با حضور˝فاروق احمدضیف˝ قاری مصری در جوارامامزادگان وبقاع متبرکه استان خبر داد.


وی افزود: این قاری مصری به مدت سه روز از چهارم مرداد ماه سال جاری همزمان با 17 ماه مبارک رمضان در استان مرکزی حضور دارد.


حجت الاسلام حسینخانی ادامه داد: به همین منظور محفل انس با قرآن کریم در روز 4 مردادماه سالجاری مصادف با 17رمضان در شهرستان های زرندیه در مسجد جنب امامزاده سیدمنصور(ع) و ساوه، امامزاده سیداسحاق (ع) برگزار می شود.

 

مدیر روابط عمومی اوقاف و امور خیریه استان مرکزی اضافه کرد: محفل دیگری نیز 5 مرداد ماه سالجاری مصادف با 18رمضان درشهرستان اراک در جوار بارگاه امامزاده عبدالله (ع)وآمنه خاتون(س) و امامزاده محمدعابد(ع) ، و همچنین محفل انس با قرآن در روز 6 مرداد مصادف با 19 رمضان در شهرستان های دلیجان مسجد امام حسین (ع)، امامزاده فضل ویحیی (ع) محلات و امامزاده ابوطالب(ع) خمین برگزار می شود.


وی با اشاره به اینکه این اداره کل در راستای رسالت قرآنی خود و تبدیل بقاع به قطب فرهنگی کشور اقدام به جزء خوانی، ترتیل خوانی و برگزاری محافل انس با قرآن کریم در جوار امامزادگان و بقاع متبرکه کرده است، ادامه داد: برگزاری مراسم سخنرانی با محوریت مفاهیم و آموزه های قرآنی، ترویج سنت حسنه وقف، اجرای تواشیح، تلاوت قاریان ممتاز استانی در کنار قاریان بین المللی، طرح مسابقه قرآنی، اهدای جوایز و تقدیر از پیشکسوتان فعال قرآنی از دیگر برنامه های اداره کل اوقاف وامور خیریه استان مرکزی در ماه مبارک رمضان است.


پایان پیام/

کد خبر 276072

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha