نمایشگاه قرآن با سابقه 20 ساله بسترساز حفظ قرآن در کشور است

خبرگزاری شبستان: حافظ بین المللی با ابراز خرسندی از برنامه های ترویجی حفظ قرآن در کشور گفت: نمایشگاه بین المللی قرآن با تجربه 20 ساله خود بسترساز تربیت حافظان قرآن در جامعه است.

امیر آقایی، حافظ بین‌المللی کشورمان در بازدید از نمایشگاه بین‌المللی قرآن با اشاره به روند رو به رشد کارکرد نمایشگاه به خبرنگار قرآنی خبرگزاری شبستان گفت: هر ساله نمایشگاه بین‌المللی قرآن با رویکردهای متفاوت به اشاعه و ترویج فرهنگ قرآنی در کشور می‌پردازد. امسال نیز بخش طرح ملی حفظ قرآن کریم در نمایشگاه بین‌المللی قرآن برای دومین سال پیاپی فعالیت داشت که جای تقدیر دارد.

وی افزود: بخش طرح ملی حفظ قرآن کریم در نمایشگاه قرآن با برنامه‌های جذاب و متناسب ظرفیت‌های موجود حفظ قرآن را در کشور معرفی می‌کند و ارایه خدماتی که در این بخش ویژه بازدیدکنندگان ارایه می‌شود، فراتر از انتظار است.

آقایی تصریح کرد: نمایشگاه بین‌المللی قرآن با توجه به سابقه 20 ساله خود فضایی مناسب برای بسترسازی قرآنی در میان آحاد جامعه است که در این چند ساله به موضوع حفظ قرآن کریم به خوبی پرداخته شده است.

وی عنوان کرد: تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص تربیت 10 میلیون حافظ قرآن در کشور بحمدالله جدیت و برنامه‌ریزی سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف را ایجاد کرد که نمونه‌ای از آن را در نمایشگاه بین‌المللی قرآن شاهد هستیم.

آقایی خاطرنشان کرد: آشنایی مخاطبان با زمینه حفظ قرآن کریم و معرفی ظرفیت‌ها در این حوزه موجب می‌شود بازدیدکنندگان بیش از پیش به عقبه حفظ قرآن کریم کشور بپیوندند و امیدواریم در چند سال آینده شاهد بیش از 10 میلیون حافظ قرآن کریم در کشور باشیم.

پایان پیام/

کد خبر 278510

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha