مردم استان یزد با حجت الاسلام والمسلمین حسنعلی وداع کردند

پیکر پاک عالم ربانی حضرت حجت الاسلام و المسلمین حسنعلی(امام جمعه تفت) با قرائت پیام رییس جمهور بر دوش خیل عظیمی از مردم مومن و ولایتمدار یزد و تفت تشییع و در گلزار شهدای این شهرستان به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان یزد، در مراسم خاک سپاری حجت الاسلام والمسلمین حسنعلی خیل عظیمی از مردم، مسئولان و روحانیان حضور داشتند ومردم ولایتمدار پیکر آن عالم ربانی  را از سه راه شهدا تا حسینیه امام شهرستان تفت تشییع کردند.
 
همچنین دکتر محمود احمدی نژاد، رئیس جمهوری ایران در پیامی به مناسبت ارتحال آین عالم ربانی آورده است: رحلت عالم ربانی مرحوم شیخ جواد حسنعلی موجب تاسف فراوان گردید، او دارای نفسی پاک و تربیت کننده دلها و جانها بود، او مجاهدی استوار بود که علیرغم کسالت تا آخرین لحظات عمر در خدمت مردم و انقلاب اسلامی بود و رفتنش ضایعه ای سنگین است.
 
قبل از مراسم تشییع در شهرستان تفت در مدرسه مصلی یزد  آیت الله احمدی فقیه یزدی با حضور جمع کثیری ازمردم، طلاب وروحانیون یزد بر پیکر پاک حجت الاسلام والمسلمین حسنعلی نماز خواند.
 
پیکر پاک این عالم ربانی پس از اقامه نماز بر دستان مرد، طلاب وروحانیون یزدی در مدرسه مصلی تشییع و برای خاکسپاری به شهرستان تفت منتقل شد.
 
پایان پیام/
کد خبر 28014

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha