دادگستری هنوز مقصرین واقعه برمشور را به فرمانداری اعلام نکرده است

خبرگزاری شبستان: فرماندار شیراز با اشاره به اینکه پیشنهاد شورای شهر متناسب با مقررات برای رفع مشکل خانواده جانباختگان برمشور توسط فرمانداری تایید شد، گفت: دادگستری فارس هنوز مقصرین را به ما معرفی نکرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فارس، جواد زرین کلاه، فرماندار شهرستان شیراز، امروز (29مرداد) در مراسم تجلیل از خبرنگاران حوزه فرمانداری شیراز، با اشاره به اهمیت همراهی رسانه ها با فرمانداری، گفت: همراهی رسانه ها با مسئولان باعث زمینه سازی برای حضور مردم خواهد شد.


وی با تاکید بر اینکه همراهی رسانه ها باعث موفقیت می شود، یادآور شد: سعی می کنیم که طرح ها و برنامه های خود را به اطلاع رسانه ها برسانیم چرا که معتقدیم این مهم باعث یاری مردم می شود.


فرماندار شیراز با اشاره به اینکه اگر همراهی رسانه ها نبود نتیجه دلخواه هیچ وقت اتفاق نمی افتاد، تصریح کرد: آنچه در این شهرستان برنامه ریزی و طراحی می شود به نفع همه مردم است، مردم باید در خصوص طرح ها مطلع باشند و مشارکت کنند.


عالی ترین مقام اجرایی شهرستان شیراز با اشاره به اینکه رسانه ها در ابعاد مختلف در جامعه حضور دارند و این می تواند نقطه نظراتی را به مسئولین انعکاس دهد، همانطور که ریاست محترم جمهور نیز بر همراهی با مردم تاکید دارند، افزود: مشکلاتی که توسط رسانه ها معرفی شود می تواند باعث از بین رفتن مسائل درون شهرستان گام مهمی باشد.


وی در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری شبستان در خصوص آخرین وضعیت کتابخانه مرکزی شیراز، گفت: از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گلایه داریم برای اینکه از بودجه مراقبت نکرد و باعث شد تا بودجه به تهران برگشت بخورد.


فرماندار شیراز با اشاره به اینکه زمین پیگیری شد و زمین در اختیار قرار گرفت ولی استفاده لازم از بودجه نشد، یادآور شد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی باید از بودجه مراقبت می کرد، این کتابخانه اکنون در وضعیت طراحی نقشه وجود دارد.


زرین کلاه از آغاز طرح ساماندهی باغ های مجالس از روز گذشته خبر داد و افزود: باغ ها باید مقررات را رعایت کنند.


فرماندار شهرستان شیراز در پاسخ به خبرنگار خبرگزاری شبستان در خصوص آخرین وضعیت مصوبه خانواده کشته شده های برمشور، گفت: هیئت کارشناسی کار خود را انجام دادند و نتیجه صورت گرفته و برای دادگستری ارسال شد.


وی با اشاره به اینکه پیشنهادهای شورای شهر متناسب با مقررات برای رفع مشکل خانواده جانباختگان واقعه برمشور توسط فرمانداری تایید شد، اضافه کرد: دادگستری فارس هنوز مقصرین را به ما معرفی نکرده است.


پایان پیام/
 

کد خبر 284114

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha