آغاز عملیات اجرایی ساخت 2600واحدمسکن مددجویان کمیته امدادخراسان شمالی

خبرگزاری شبستان: مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از آغاز به کار عملیات اجرایی ساخت 2 هزار و 600 واحد مسکن مددجویان کمیته امداد استان طی سال جاری خبر داد.

امان الله حسین پور، مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در بجنورد گفت: عملیات اجرایی ساخت 2 هزار و 600 واحد مسکن مددجویان کمیته امداد استان طی سال جاری آغاز می شود.
 

وی افزود: این تعداد شامل 2هزار واحد در بخش مسکن مددجویان روستایی و 600 واحد نیز در بخش مسکن خانواده های تحت حمایت شهری است.
 

وی با اشاره به واگذاری یک هزار و90 واحد مسکونی به نیازمندان تحت حمایت این نهاد طی امسال، خاطرنشان کرد: از تعداد واحد های مذکور تعداد 628 واحد مسکونی در بخش مسکن شهری و450 واحد نیز از مسکن روستاییان نیازمند، به بهره برداری می رسد.
 

وی میزان اعتبار هزینه شده در راستای ساخت واحد های مسکن شهری را مبلغ 70 میلیون ریال کمک بلاعوض کمیته امداد و 220 میلیون ریال تسهیلات بانکی عنوان کرد و اظهار داشت: واحدهای روستایی از محل طرح بهسازی روستایی با تسهیلات 100 تا 125 میلیون ریال ساخته شده است.
 

حسین پور یکی از معضلات بزرگ گروه های کم درآمد جامعه را تامین مسکن دانست و تصریح کرد: به طور حتم بهره بردرای از این واحد ها تاثیر بسزایی در شیوه های زندگی، رشد و تعالی جامعه هدف دارد.
 

وی در پایان یادآور شد: از ابتدای تاسیس استان تا کنون تعداد 9 هزار واحد مسکونی توسط این نهاد در سطح استان احداث شده است.
 

پایان پیام/

کد خبر 284606

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha