دل نوشته‌های عاشقانه 92 هزار ایرانی به امام رضا(ع) تجلیل می‌شود

خبرگزاری شبستان: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از ارسال 92 هزار و 864 نامه به هشتمین جشنواره نامه‌ای به امام رضا(ع) در این استان و تجلیل از آنها خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: جشنواره سراسری نامه ای به امام رضا (ع) یکی از مردمی ترین جشنواره های، جشنواره فرهنگی و هنری امام رضا (ع) محسوب می شود و از اقبال عمومی گسترده ای برخوردار است.
 

حجت الاسلام دکتر عباسعلی ابراهیمی افزود : آثار ارسالی به این جشنواره همواره روندی صعودی داشته است و دل نوشته های ارزشمندی را دریافت کرده ایم.


وی افزود: ترویج فرهنگ رضوی و زندگی روزانه را به این فرهنگ آراستن، توجه جامعه به نوشتن و نگارش نامه و ایجاد لحظه های ناب عاشقی که از ارادت به علی بن موسی الرضا (ع) نشأت می گیرد از جمله اهدف اساسی این رویداد است.


ابراهیمی اظهار داشت: سال گذشته از لحاظ اطلاع رسانی، روابط عمومی، نحوه برگزاری جشنواره در ردیف استانهای برتر کشور قرار گرفتیم و کتاب جشنواره سراسری نامه ای به امام رضا (ع) به عنوان " کتاب سال رضوی " انتخاب شد.


وی در ادامه گفت: هشتمین جشنواره سراسری نامه ای به امام رضا (ع) در 5 مقطع سنی کودکان ( 10-7 سال) ، نوجوانان (15 -11 سال )، جوانان (20-16 سال ) و ( 31 –21 سال ) و بزرگسالان ( از 31 سال به بالاتر ) برگزار می شود.
 

پایان پیام/

کد خبر 292650

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha