تجلیل از 14 مربی اخلاقمدار و مروج فرهنگ پهلوانی در اراک

خبرگزاری شبستان: مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: تجلیل از 14 مربی اخلاق مدار و مروج فرهنگ پهلوانی، فتوت و جوانمردی در هفته ورزش و جوانان از برنامه های این اداره است.

سعید ملکی، مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک اظهار کرد: بیش از 210 برنامه فرهنگی و ورزشی به مناسبت هفته ورزش و جوانان در استان برگزار می شود.


وی برگزاری ورزش صبحگاهی در سراسر استان مرکزی، برگزاری مسابقات ورزشی بین کارکنان دولت، برگزاری کارگاه های آموزشی داوری در تمام رشته ها و تقدیر از فرزندان ممتاز کارکنان اداره کل ورزش و جوانان را از مهمترین برنامه های این اداره کل در هفته ورزش و جوانان عنوان کرد.

 

این مقام مسوول دیدار با امام جمعه و استاندار مرکزی، تجلیل از مدال آوران و قهرمانان این استان، عطرافشانی و گلباران گلزار شهدا و سرکشی از خانواده های شهدا و دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر اراک در خصوص گسترش ورزش این شهر را از دیگر برنامه های این اداره کل در این هفته دانست.


ملکی ضمن تاکید بر ترویج روحیه پهلوانی در بین افراد به ویژه جوانان گفت: نسل جوان باید به امر ورزش بپردازند و به سلامت جسم نیز اهمیت دهند.

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی با اشاره به اینکه اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی 60 هزار ورزشکار را در این استان ساماندهی کرده است، ادامه داد: این ورزشکاران در 40 هیات ورزشی و 390 ورزشگاه فعالیت می کنند.


پایان پیام/
 

کد خبر 302779

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha