ابعاد وجودی شهید دستغیب مغفول مانده است/ نیاز امروز توجه به بعد اخلاقی

خبرگزاری شبستان: تولیت مسجد جامع عتیق شیراز با اشاره به اینکه بسیاری از ابعاد وجودی شهید دستغیب مورد غفلت واقع شده است، گفت: ابعاد علمی و عرفانی این شهید بزرگوار مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فارس، حجت الاسلام سید ابراهیم دستغیب، تولیت مسجد جامع عتیق شیراز و امام جماعت این مسجد، امروز (5آبان) در جلسه کمیته رسانه بزرگداشت شهید دستغیب، بر لزوم اطلاع رسانی صحیح در خصوص ایام شهادت این شهید تاکید کرد و گفت: اطلاع رسانی ها باید به گونه ای باشد تا مردم شیراز و فارس برای حضور در مراسم شهید دستغیب مطلع شوند.


وی با اشاره به اینکه بسیاری از ابعاد وجودی شهید دستغیب مورد غفلت واقع شده است، تاکید کرد: ابعاد علمی و عرفانی این شهید بزرگوار مورد توجه قرار گیرد همانگونه که به بعد ولایتمداری این شهید محراب توجه شده است.


نوه شهید دستغیب با اشاره به اینکه این شهید یک شخصی ملی است اما باید دید چقدر در شهر خودمان به آن توجه شده است، تصریح کرد: ویژه نامه هایی تحت عنوان شهید دستغیب در جراید مد نظر قرار گیرد.


تولیت مسجد جامع عتیق شیراز با تاکید بر اینکه از تخریب خانه شهید دستغیب گلایه مند بودیم، تاکید کرد: با همکاری خوب شهرداری قرار شده تا خانه شهید دستغیب درجاسازی شده، یعنی به همان شکل قدیم ولی مستحکم تر ساخته شود تا به عنوان موزه بتوان از آن استفاده کرد.


وی بر لزوم تبیین افکار شهید دستغیب تاکید کرد و افزود: امسال باید علاوه بر بیت، طلاب شهید نیز مورد توجه قرار گیرند چرا که مصاحبه های آنان که بیشتر با آن شهید بزرگوار بودند می تواند موثر باشد.


حجت الاسلام دستغیب، نیاز امروز شیراز را به یک معلم اخلاق ضروری خواند و یادآور شد: باید ابعاد اخلاقی این شهید به مردم شیراز معرفی شود.


بر اساس این گزارش در ادامه، محسن تورع، خبرنگار خبرگزاری شبستان نیز که به عنوان نماینده این خبرگزاری در این جلسه شرکت کرده بود، ضمن تشریح عملکرد این خبرگزاری، نیز گفت: این خبرگزاری می تواند با انتشار متن، عکس، صوت و فیلم آن شهید بزرگوار اقدام کند.


خاطر نشان می شود، پیشنهاد خبرگزاری شبستان در خصوص انتشار مطالب مختلف در خصوص شهید دستغیب در سرویس های مختلف همچون استان ها، عکس و چند رسانه ای مورد استقبال قرار گرفت.


پایان پیام/

کد خبر 306608

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha