استاندار خراسان رضوی با خانواده شهدای سراوان در مشهد دیدار کرد

خبرگزاری شبستان: استاندار خراسان رضوی و جمعی از مسئولان استانی با خانواده شهدای حادثه تروریستی سراوان در مشهد دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، محمد حسین فروزان مهر، استاندار خراسان رضوی در این دیدارها از شهیدان این حادثه به عنوان شهدای اقتدار نام برد و اظهار داشت: مرزبانان غیور کشور در مقاطع مختلف مقتدرانه از کیان جمهوری اسلامی ایران دفاع کرده و در این مسیر نیز عزیزانی به درجه رفیع شهادت نایل آمده اند.

 

وی افزود: عزت و اقتدار امروز ما حاصل خون شهیدان والامقامی است که با بذل جان و نثار خون خود حفظ تمامیت ارضی، آرامش و امنیت پایدار را برای ما به ارمغان آورده اند.

 

استاندار خراسان رضوی گفت: امروز به مدد هوشیاری و حضور موثر قوای مسلح و نیروهای مرزبانی، به رغم استقرار دولت های غیرمقتدر در منطقه و وجود مناطق ناامن در جوار مرزهای کشور، ایران اسلامی به عنوان یکی از امن ترین و با ثبات ترین کشورهای دنیا به شمار می رود.

 

فروزانمهر افزود: مجاهدت های مرزبانان و سربازان غیور کشور اجازه هیچگونه تحرکی را به دشمنان نمی دهد و شاهد این مدعا محدود شدن اقدامات خرابکارانه و فعالیت های مذبوحانه تروریست ها به نقاط صفر مرزی است.

 

وی تصریح کرد: تا زمانی که با حفظ وحدت و انسجام در مسیر نورانی اسلام حرکت کنیم، توطئه های نظام استکبار خللی در عزم راسخ مردم ایران در پیمودن راه شهدا، امام شهدا و مقام عظمای ولایت به وجود نخواهد آورد.

 

استاندار خراسان رضوی خطاب به خانواده شهدا اظهار داشت: شهادت توفیقی است که خداوند نصیب بهترین بندگان خود می کند و امروز این توفیق نصیب فرزندان شما شده است.

 

وی افزود: بر ما به عنوان میراث داران این شهیدان فرض است که به گونه ای رفتار کنیم تا با تداوم راه و پایبندی به اصول و ارزش های مورد نظر آنان، همواره مشمول دعای خیر این عزیزان باشیم.

 

بنا بر گزارش روابط عمومی استانداری خراسان رضوی،خانواده های این شهیدان نیز ضمن تاکید بر تداوم راه فرزندان شهید خود و تبعیت از ولایت فقیه گفت: برای دستیابی به هر ارزشی باید بهای آن پرداخته شود و امروز حفظ استقلال، عزت و امنیت کشور نیازمند مجاهدت جوانان و از خود گذشتگی آنان است.

 

آنان همچنین بر ایستادگی بر اصول و ارزش های انقلاب اسلامی تاکید و عنوان کرد: در این راه حتی از جان خویش و فرزندان خود دریغ نخواهیم کرد.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 308143

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha