فریضه امر به معروف و نهی از منکر باید در خانواده ها نهادینه شود

خبرگزاری شبستان: دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گلستان گفت: پایه ریزی این فریضه الهی در خانواده باعث تسری این فرهنگ به سطح جامعه می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان گلستان، عباس پوریانی، دادستان گرگان و دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گلستان در حاشیه نشست ستاد احیا ادارات استان با تاکید بر توجه خانواده ها به فریضه امر به معروف و نهی از منکر گفت: پایه ریزی این فریضه الهی در خانواده باعث تسری این فرهنگ به سطح جامعه می شود.


وی با اشاره به قرار گرفتن در ماه محرم و اینکه امام حسین علیه السلام، مصداق بارز و عینی امر به معروف و نهی از منکر است از مسئولان و روسای ادارات و نهادهای دولتی خواست: با استفاده از ظرفیت های موجود به توسعه و ترویج معروفات و منکرات اقدام کنند.


به گزارش روابط عمومی دادگستری کل گلستان، پوریانی با تاکید بر اینکه حرکت به سمت تلطیف فضای فکری جامعه نسبت به فریضه امر به معروف و نهی از منکر از اهداف مورد نظر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان است، افزود: اعضای این ستاد باید تلاش کنند با روش های صحیح و اصولی افراد را به معروفات دعوت و از منکرات نهی کنند.


دادستان عمومی و انقلاب گرگان تبلیغ امر به معروف، آموزش آمر به معروف، الگوسازی رفتار برای افراد جامعه، رفتارسازی و نقد پذیری در افراد را 5 محور فعالیت ستاد احیا استان عنوان کرد و اظهارداشت: مهمترین هدف ما بالا بردن ظرفیت نقد پذیری افراد در جامعه است تا از این طریق زمینه جذب و قبول امر به معروف و نهی از منکر در آحاد جامعه را بالا ببریم.


پایان پیام/

کد خبر 312640

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha