اجرای بیش از 20عنوان برنامه فرهنگی وآموزشی در استان مرکزی

خبرگزاری شبستان: معاون پرورشی وفرهنگی آموزش و پرورش استان مرکزی از برگزاری مسابقه کتابخوانی همزمان با هفته کتاب در استان خبر داد وگفت: بیش از20عنوان برنامه آموزشی وفرهنگی در این هفته در استان برگزار می شود.

حسن سروش، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک اظهار کرد: این اداره کل در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و گسترش آن در بین دانش آموزان اقدام به اجرای برنامه های فرهنگی و آموزشی در این زمینه کرده است.


وی با اشاره به اینکه به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی بیش از 20عنوان برنامه فرهنگی و آموزشی در استان مرکزی برگزار می شود، ادامه داد: این برنامه ها راهی برای آشنایی هر چه بیشتر دانش آموزان با این فرهنگ متعالی و گرامیدشت هفته کتاب است.


معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان مرکزی اضافه کرد: برگزاری مسابقه کتابخوانی، مراسم عصر شعر و قصه گویی در مدارس، رونمایی از کتاب زندگینامه شهید شاخص احمدرضا عباسی با تیتراژ 5 هزار جلد از جمله برنامه های این هفته است.


وی در بخش دیگری از سخنانش به برپایی نمایشگاه کتاب در مدارس همزمان با سراسر کشور خبر داد و گفت: طرح 50 هزار نمایشگاه کتاب در50 هزار مدرسه همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی در کشور برگزار می شود.


سروش با بیان اینکه مراسم نمادین این هفته نیز روز دوشنبه 27 آبان جاری در دبیرستان صدیقه کبری(س) برگزار می شود، ادامه داد: برگزاری نمایشگاه کتاب در کانون فرهنگی و تربیتی با همکاری کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان نیز از دیگر برنامه های این اداره در هفته کتاب و کتابخوانی است.


پایان پیام/

کد خبر 313104

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha