توطئه های رنگارنگ استکبار تنها با ولایتمداری خنثی می شود

خبرگزاری شبستان: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با بیان اینکه توطئه های رنگارنگ تنها با ولایتمداری خنثی می شود، گفت: ولایت یکی از ارکان دین اسلام است.

حجت الاسلام حسن کاملی فر، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در حاشیه مراسم گرامیداشت سالروز حماسه شکست حصر سوسنگرد در حسینیه ثارالله اردبیل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل، اظهار داشت: افتخارات ایران اسلامی در سایه ولایتمداری و تبعیت از فرمان ولی فقیه بدست آمده است.


وی با بیان اینکه ریشه یابی واقعه عاشورا بحث ضرورت وجود امامت و ولایت را به خوبی تبیین می کند، افزود: تیر 3 شعبه ای که به گلوی حضرت علی اصغر (ع) اصابت کرد و گلوی وی را پاره کرد تیر و تیغ حرمله نبود بلکه تیری بود که از عمق دشمنی استکباران زمان با اهل بیت (ع) رها شده بود.


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با یادآوری اینکه ملت ایران در طول 34 سال با همه توطئه ها و تهدیدهای رنگارنگ استکباران زمان مقابله کرده و آنها را خنثی کرده است، تصریح کرد: جوانان این مرز و بوم باید تاریخ حماسه ساز و جانفشانی و ایثارگری های شهدا در هشت سال جنگ تحمیلی را به درستی درک کرده و در ادامه راه آنها کوشا باشند.


حجت الاسلام کاملی فر با اشاره به قراردادهای ننگین ترکمنچای و گلستان، ادامه داد: همه تحقیرهایی که در زمان های گذشته بر ملت ایران تحمیل شده است به خاطر این بوده است که در راس حکومت فردی نالایق و عالم به زمان نبوده چراکه فردی که در راس حکومت است باید از تمام ظرفیت های ملی برای تحقق اهداف آن ملت استفاده کند و کشور را وابسته به بیگانگان نکند.


این مسئول، نقش ولی فقیه و رهبران دینی در پیروزی های بدست آمده توسط ملت ایران را مهم ارزیابی کرد و گفت: غفلت از ولایت و تدابیر ولی فقیه در جامعه باعث شکست ان جامعه در رسیدن به سعادت واقعی خواهد شد و بر ما واجب است که تا آخرین نفس قدر نعمت ولایت را دانسته و در راه شکوه و اقتدار روز افزون کشورمان تلاش کنیم.


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با اشاره به تقارن ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان با سالروز حماسه آزادسازی سوسنگرد، بیان داشت: 8 سال دفاع مقدس الهام گرفته از فرهنگ عاشورایی است چراکه ملت ایران تنها در سایه اتکا به چنین فرهنگی بود که نتوانست ظلم و تجاوز به خاک کشور را تحمل کند و به مبارزه با متجاوزان برخاست.


پایان پیام/

 


 

کد خبر 313812

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha